Forum Selam,
5 gün önce Sakarya’da ki adresimden Kahramanmaraş’ta bulunan evime nakil işlemi başlattım. Kahramanmaraş’ta Fiber altyapı var daha önce orada TurkNet kullandım ancak ben gelene kadar benim devre numaramı nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde başka bir dolaba tanımlamışlar. En yakın dolapta VDSL port yok, bana sonradan tanımladıkları dolaba da bağlantı yapılması mesafeden dolayı zor dedi teknik ekip.
Velhasıl Telekom ekipleri ADSL üzerinden ikinci bir nakil işlemi gerçekleştirmemi söylediler. Sonrasında boş port olduğunda VDSL için bana bilgi vereceklerini de eklediler bu noktada Telekom ekiplerinin kendi müşterilerine port saklaması gibi bir durum söz konusu değil çünkü teknik ekipler arkadaşlarım. Sorun burada başlıyor Telekom ekipleri ben destek kaydını kapatabileyim diye nakil bizden yana tamamlandı diye sisteme düştüler ancak doğal olarak işlem yapmadılar. Ben tekrar nakil talebi oluşturmak istediğimde ADSL olarak nakil işlemi başlatmak istiyorum diyemiyorum desem bile 162 ₺ ücret talep ediliyor benden ve Cuma günü boş yere altyapı sıkıntısı olduğu halde TurkNet kurulum ekipleri adresimi ziyaret edecekler. Ticket açtım ancak beni kapanan ve artık mesaj yazamadığım 53195490 Numaralı destek kaydına yönlendiren bir mesaj aldım. Biraz kapana kısılmış gibi hissediyorum. ISS’mı değiştirmek istemiyorum ancak bu sorun biraz daha uzarsa internetsiz geçirdiğim süre zarfında maddi manevi zararım artacak ve başka çarem kalmayacak