sorunun internetle alakası olduğunu sanmıyorum modeminin marka modeli nedir?
Modem zte zxhn h298a
Turktelekomdan ayrilmadan once bunu yasamiyordum. Turknette bu sorunla karsilasmaya basladim
Ama modemle alakaliysa ve cozumu varsa öğrenmek isterim
açıkçası siteye girememe gibi TurkNet 'te bir sorun olsa kullanan herkeste sorun olur sunucu hatasıdır ama belirttiğiniz modem pekte populer kullanılan bir modem olmadığı için sorununuzla ilgili bir öneride bulunamıyacağım ama eğer imkanınız var ise başka bir modem ile test gerçekleştirin eğer sorununuz düzelir ise modemde fiziksel,yazılımsal veya ayarlar ile ilgili bilgi sahibi kullanıcılar konuyu görüp size yardımcı olacaktır.
İnsallah yardimci olabilcek birisi çıkar. Bir adet daha modemim var ama o suanki kablo sistemine uygun deil test edemem maalesef
bende de ayni sorun vardi. hiz 90 mbit olurken bazi siteler açilmasi için 1 veya 2 dk bekleme vardi. guvenlik internet profilimi "aile"den “istemiyorum” degistirdim … problem çozuldu.
Deniyecegim tesekkurler
Sorun devam ediyor uygulamalara hala erisim saglayamiyorum
Tamam yapicam paylasirim
bende boyle
https://testmy.net/latency?tID=0uratvwla5
fiber kablolu
senin degerler fena degil. Sorunun nedenini göstermiyorlar
Tarafınıza İpv6 atandiysa modemde açıksa kapatın ipv6 öyle deneyin
Nasil kapatabilirim biliyor musunuz
Zte modem hakkında pek bir bilgim yok maalesef modem arayüzde bir yerdedir
ipv6 açıksa kapatın (20 karakter)
Zte yardımcı olayım bende pek bilmiyorum ama ipv6 kapatırız resim atarak çözerim.
Daha demin annemin telefonu ipv6 açık diye instigrama girmiyordu. söylemiyorlar ki girmiyor diye kendi internetini yemiş
Ipv6 tanımlanmış olabilir Konuda nasıl açılacağını anlatıyorlar kurulum yaparken büyük ihtimalle ipv6 yi açtınız.
Su konudaki fotoya istinaden aynı modem ve arayüz olduğunu var sayarak geniş bant ayarlarından (iss kullanıcı adı şifre girilen yerden ) ipv6 otomatikten kapatmayı deneyin.
Ipv6 tanımlamıs mi diye kontrol edebilirmisiniz su siteden. sadece skorunu paylaşmanız yeterli
benim son zamanlarda kablosuz bağlantıda aşırı sıkça kopmalar oluyordu, defalarca arıza kayıtları yetkili arkadaşlara tracert sonuçları görseller vs ama problem devam etti çözüm sağlanamadı
güvenli internet profili kapalı iken kablolu problem yok ama kablosuz kısmı herhangi bir bağlantı yada aplikasyona tıklandığında 30-60 saniye arası bağlantı başlıyordu
güvenli internet aktif konuma aldığımda kablosuz mükemmel wifi harika ama bu kez kablolu bağlantıda aynı problem var ?
ÇÖZÜLEMEDİ yetkililer gelen bağlantıyı kontrol ediyor aktif ve normal değerde deyip problem göremediklerini her seferinde belirttiler
bu arada modemim ZYXEL VMG8623-T50B tüm ayarları denedim wifi band ayırma ıpv6 aktif-kapalı tüm kanalları tek tek denedim malesef sonuç hep aynı
son bir yöntemle, güvenli internet aktif halde wifi normal çalışıyor kablolu kısmında tarayıcılarda otomatik TurkNet DNS değiştirmek şimdilik bu şekilde problemsiz devam ediyor
TurkNet 'e selamlar