Merhaba, bir suredir soyle bir sorunla karsilasiyorum nasil cozebilirim ?
Cogu internet sitesi, canli yayin platformlari(twitch,dlive), alisveris uygulamalari(trendyol,hepsiburada), ve diger cogu mobil uygulamaya baglanti suresi 5 10 dk yi buluyor. Bazen hic girmiyor cok fazla cik gir yapip interneti kapatip acmam gerekiyor. Bu durum cok canimi sıkmaya basladi. Biraz daha cozemezsem nakil aldiracagim.
İsin sacma yani su 70 mbps hiz aliyorum ve youtubeda biseyler izlerken ve video oyunlari oynarken sorun yasamiyorum.
Ama islerimin cogunu yapamiyorum aldigim sorun yuzunden.
Çözümü var mi?
sorunun sadece kablosuz bağlantıda mı yoksa kablolu bağlantıda da aynı sorunu yaşıyorsun?
Kablosuz baglantida yasiyorum.
Telefon tabletlerimde interneti verimli kullanamiyorum.
Bilgisayar kasasina ethernet kablosu bagli orda boyle sorunlarla tek tük karsilastim.
sorunun internetle alakası olduğunu sanmıyorum modeminin marka modeli nedir?
Modem zte zxhn h298a
Turktelekomdan ayrilmadan once bunu yasamiyordum. Turknette bu sorunla karsilasmaya basladim
Ama modemle alakaliysa ve cozumu varsa öğrenmek isterim
açıkçası siteye girememe gibi TurkNet 'te bir sorun olsa kullanan herkeste sorun olur sunucu hatasıdır ama belirttiğiniz modem pekte populer kullanılan bir modem olmadığı için sorununuzla ilgili bir öneride bulunamıyacağım ama eğer imkanınız var ise başka bir modem ile test gerçekleştirin eğer sorununuz düzelir ise modemde fiziksel,yazılımsal veya ayarlar ile ilgili bilgi sahibi kullanıcılar konuyu görüp size yardımcı olacaktır.
İnsallah yardimci olabilcek birisi çıkar. Bir adet daha modemim var ama o suanki kablo sistemine uygun deil test edemem maalesef
bende de ayni sorun vardi. hiz 90 mbit olurken bazi siteler açilmasi için 1 veya 2 dk bekleme vardi. guvenlik internet profilimi "aile"den “istemiyorum” degistirdim … problem çozuldu.
Deniyecegim tesekkurler
Sorun devam ediyor uygulamalara hala erisim saglayamiyorum
bu test yap
https://testmy.net/latency?addr=google.com
sonuç goster
Tamam yapicam paylasirim
bende boyle
https://testmy.net/latency?tID=0uratvwla5
fiber kablolu
senin degerler fena degil. Sorunun nedenini göstermiyorlar
Tarafınıza İpv6 atandiysa modemde açıksa kapatın ipv6 öyle deneyin
Nasil kapatabilirim biliyor musunuz
Zte modem hakkında pek bir bilgim yok maalesef modem arayüzde bir yerdedir
ipv6 açıksa kapatın (20 karakter)