Battle.net sunucularına bağlanırken oluşan ping latency packet loss sorunu

COD Warzone 3 oynamaya çalışıyorum ama malesef ping packet loss sorunundan oynayamıyorum.eski internet servis sağlayıcı’mde bu sorun yoktu sizde de olmayacağını umut ederek geçmiştim TurkNet’e. çözebileceğinizi düşünüyorum.
Microsoft Windows [Version 10.0.19044.3086]
(c) Microsoft Corporation. Tüm hakları saklıdır.

C:\Windows\system32>tracert battle.net

Tracing route to battle.net [137.221.106.104]
over a maximum of 30 hops:

1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1
2 5 ms 5 ms 4 ms 172.17.1.44
3 7 ms 7 ms 6 ms 81.18.125.212.srv.turk.net [212.125.18.81]
4 4 ms 4 ms 4 ms 82.18.125.212.srv.turk.net [212.125.18.82]
5 8 ms 8 ms 7 ms 85.18.125.212.srv.turk.net [212.125.18.85]
6 6 ms 5 ms 5 ms 226.22.146.159.static.turk.net [159.146.22.226]
7 6 ms 6 ms 6 ms 118.22.146.159.static.turk.net [159.146.22.118]
8 6 ms 6 ms 5 ms ae3.istanbul1.ist.seabone.net [93.186.132.164]
9 158 ms 153 ms 154 ms et5-1-2.miami15.mia.seabone.net [89.221.41.175]
10 160 ms 161 ms 160 ms blizzard.miami15.mia.seabone.net [89.221.41.3]
11 203 ms 203 ms 203 ms 137.221.76.35
12 205 ms 206 ms 205 ms xe-0-0-1-1-br01-eqda6.as57976.net [137.221.65.62]
13 206 ms 205 ms 205 ms et-0-0-2-br02-swlv10.as57976.net [137.221.65.67]
14 206 ms 206 ms 206 ms et-0-0-1-pe04-swlv10.cs57976.net [137.221.83.95]
15 207 ms 206 ms 207 ms las-swlv10-ia-bons-04.as57976.net [137.221.66.23]
16 208 ms 208 ms 208 ms 137.221.105.17
17 205 ms 205 ms 205 ms 137.221.106.104

Trace complete.

C:\Windows\system32>

12:00 - 13:00 arası bi sorun yaşamadım 40ms le oynadım şu anlık bir sorun yok. Akşam iş dönüşü aynı sorunu yaşarsam tekrardan test yapıp atacagım buraya.

Selamlar @m3than, güncel bilgilendirmenizi bekliyorum.

2 Beğeni

destek kaydından iyileştirme yaparak çözdüklerini söylediler. bir sorun var benim bağlı olduğum yerde bu stabiliteyi sağlamanız lazım 50mbps yerine 40mbps alayım ama sabit 40mbps olsun haksızmıyım.

Ekipler hat değerlerinizi ele alıp, onayınız dahilinde hızınızı uygun bir değere sabitleyebiliyor. Ekipler müdahale gerçekleştirdi ise bir süre hattınızı gözlemlemenizi, problem devam ediyor ise tekrar kayıt oluşturmanızı rica ediyorum.

1 Beğeni