Başvuru Sırasında Hata Oluşumu

Merhaba, iyi günler.

09.09.2022 Cuma günü yeni bir telefon ve internet başvurusu yaptım. (evimde 1.5 haftaya yakındır internet yok) Hızlı gelmesini talep etmeme rağmen evimde hala internet yok ve zor durumdayım. (Telefon başvurusu onaylanmış, internet başvurusu sırasında hata oluşmuş sanırım. Bugün tekrar başvuru yapılacakmış. Bana tekrardan 2-6 iş günü dediler.) LÜTFEN YARDIMCI OLABİLİR MİSİNİZ ACABA?

Selamlar @musaguzell, foruma hoş geldiniz :raised_hand: Forum profilinize tanımlı müşteri numarasından hizmetinize ulaştım. Ekiplere aktivasyonun öncelikli olarak tamamlanması adına hassasiyet gösterilmesini talep ettim :handshake:

Umarım öncelik tanırlar. Yardımınız içinde teşekkür ederim.

Başka bir internet servis sağlayıcısından mı geçiş yapıyorsunuz, yoksa sıfırdan abonelik mi başlattınız?

Ben Turk Telekom’dan geçiş yaptığımda bu hatayı 3 kez aldım. Turk Telekom isim uyuşmazlığı gerekçesiyle reddetmişti. Sonunda sorun çözüldü ve 48 saat içinde geçişin tamamlandı. Süreç uzamasaydı 4 günde geçmiş olacaktım. 7 günde tamamlandı.


Faturaya 6 ay boyunca indirim almak için güncel davet kodu: BJV45XT59GYX