Başvuru Problemi

mart zammından önce başvurdum, zam geleceğine dair bir bilgim de yoktu. Başvurumu zamdan önce tamamlayamadılar. 2-6 gün değil ay boyunca tamamlayamadılar. ağustosta tekrar bir şans vermek istedim ve evimdeki telekom fiber 100 bağlantının yanına ilave edeyim beğenirsem telekomu kapatırım dedim ancak yine bağlayamadılar. evde hali hazırda fiber altyapı ve biri kullanılan iki bağlantı var, superonline neredeyse her gün binanıza özel kampanya diye teklif yolluyor ama TurkNet diyor ki telefonu bağladım fiber internet için ankastre uygun değil. müşteri hizmetleri diye bir biriminin olmadığını biliyorum ve bunu kabullendim, arıza çıktığı takdirde hiç bir yere ulaşamadığımı da biliyorum ancak web sayfası yada uygulama üzerinden online işlemlerde yada çağrı merkezinden herhangi bir iletişim yada arıza kaydı oluşturamıyorum ve beni yanlışlıkla arayan çalışan da bu durumu önce kabul etmedi sonra da doğruluğunu gördü ama düzeltemiyor. olmuyorsa zorlamamak lazım. ilk arızada hepinizi telekoma beklerim. ucuz pahalı bir kenara çalışmıyor.

Merhabalar, Ağustos başvurunuz sırasında kullandığınız iletişim numarasını özel mesaj üzerinden benimle paylaşır mısınız? İncelemek isterim :raising_hand_man:

5054365177

Yeni kurulum olarak hizmet almak istediğinizi görüyorum. Kablolarınızın ve modeminizin değişmesini talep etmişsiniz. Buna istinaden size yeni paket ücreti, kurulumun bu ay için ücretsiz kampanyada olduğunu ve yasal süreç bilgisi aktarılmış. Vazgeçip mevcut firma ile devam etme kararı almışsınız :innocent: