Başvurumu arayarak yaptım lakin başvuru aşamasında hata oluştu yazıyor sebebi nedir aradığımda da hata oluştuğu söyleniyor ama başvurumu yaptım sorun 1 gündür devam ediyor mağdur oluyorum
Tekrar aradığınızda otomatik telesekretere mi yönlendiriyor ? Hata oluştuğunu nereden öğreniyorsunuz ? Eğer aradığınızda ulaşamıyorsanız, abone numarası ve şifreniz yoksa başka bir telefondan ararsanız bağlanabilirsiniz temsilciye. Son çare @EFG
Sistemsel bir problem herhalde benimde basima geldi ve son bir kac gundur baska kullanicilardada oldu bir sey yapmaniza gerek yok TurkNet hallediyor
Hayır temsilciye bağlanıyorum sorun yok sistemsel bir hata diyorlar ne zaman düzelir orası meçhul
Kaç günde düzeldi acaba
Son günlerde bu başlıklar çoğaldı, muhtemelen site üzerinde bir hata var ve hala çözemediler…
Ortalama aktivasyon süresi 5-6 gündür bu süre içinde size bilgilendirme yapılır. Hata alındığı zaman tekrar başvurunuz TT tarafına iletilir. Umarım sorun kısa sürede çözülür
benimkinde ertesi gün çözüldü