Başvuru Aşamasında Hata

Dün TurkNet’e geçiş başvurusunda bulundum. Bugün kurye geldi evrakları imzaladım gitti. 1-2 saat sonra telefondan sesli onayım alındı fakat şuan sistemde hata vermiş gözüküyor.
“Başvuru aşamasında hata oluştu.
Bu hata ile ilgili olarak size 08502888081 numarasından ulaşacağız (ya da ulaştık). Aktivasyon süreciniz ile ilgili ayrıntılı bilgiye Bize Ulaşın menüsünden ulaşabilir, soru ve görüşlerinizi paylaşabilirsiniz.”

1 Beğeni

Son durum nedir. Düzeldi mi

1 Beğeni

İkinci defa belgeleri göndermişler. Şimdilik 48 saatlik sürenin dolmasını bekliyorum. Umarım bir an önce hallolur.

1 Beğeni

@EFG arkadaşıma müşteri no verin bi baksın

1 Beğeni

Müşteri numaram 2474588 @EFG

1 Beğeni

Merhaba @KaleciSacliAdam konuyu aktivasyon ekiplerimizle paylaştım. Size yardımcı olup kısa süre içerisinde geri dönüş yapılacaktır.

2 Beğeni

@KaleciSacliAdam arkadaşlarım sizi aramışlar bile :wink: Süreci en ince ayrıntısına kadar takip eidyoruz. Kısa süre içerisinde tüm işlemlerinizi tamamlamaya çalışacağız. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğim.

2 Beğeni

Teşekkürler evet aradılar ve mevcut kullanmış olduğum firmayla görüşüp aciliyet bildirmişler. Umarım en kısa sürede çözüme kavuşur.

2 Beğeni

Beklemede kalın lütfen :slight_smile: En kısa süre içerisinde sizi de TurkNet ailesinde göreceğiz :heart_eyes:

3 Beğeni

Sabah saatlerinde şuan kullanmış olduğum firmadan aradılar ve geçiş sebebi sordular ardından telefonuma " Aboneliğiniz talebiniz doğrultusunda iptal edilmiştir " diye bir mesaj geldi.
Oimdeki TurkNet kullanıcı bilgilerini girdim modem 10.lu ip alıyor fakat Internete çıkış yapamıyorum yardımcı olur musunuz?

1 Beğeni

Merhaba

Online işlemlerden destek kayıdı açarak sorununuzu yazabilirsiniz.

2 Beğeni

Şuan sadece açık olan destek kaydına cevap verebiliyorum. Yazdım cevap bekliyorum. Teşekkürler.

1 Beğeni