"Başvuru Aşamasında hata oluştu"SORUNU

bu yazıyı gördükten sonra müşteri hizmetleri ile kaç kere konuştum hatırlamıyorum ve bana bugün ilk defa altyapı ile ilgili sorun olduğunu söyledi hattaki arkadaş. Binamda 5 6 kişi Türk telekom altyapısı kullanıyor bu nasıl saçmalıktır. 7 gün oldu ya Üniversite öğrencisiyim ben bana su an sürekli internet lazım olan bi dönem lütfen yardım edin.TurkNet ailesine başvururken büyük umutlarla başvurdum.

Selamlar @efecanucr, öncelikle adresinizde aktif bir internet hizmeti olmasına rağmen yeni abonelik olarak başvuru yaptığınızı görüyorum. Yerel sağlayıcının “altyapı yok” şeklinde dönüş yaptığını görüyorum. İlettiğiniz bilgiler ışığında ilgili birimlere bilgi aktardık. En kısa sürede aktivasyonunuzu tamamlayacağız.

binamda TurkNet kullanan komşum ile irtibata geçtikten sonra Cumartesi günü TurkNet müşteri hizmetlerinden tekrardan tt ekibinin etiket bırakması için talepte bulundum. Teşekkürler