Başka operatöre geçişte peşin ödeme ne zaman geri iade edilir?

Halihazırda yaklaşık 27 gündür internetim yok ve artık son demlerimdeyim. Teknik ekip gönderilmeme konusunda da ısrar ediliyor. Buradan alacağım cevaplarla son birkaç hafta içerisinde artık bir aksiyon alacağım. Daha önce kredi kartı ile taksitli bir şekilde 1 yıllık peşin ödeme yaptım. Bir mikar bunu kullandık tabii. Sonrasında ise yaklaşık 27 gündür internetim yok ve onun dışında daha fazladan günlerim işte sonuç olarak var. Başka operatöre geçişte kaç gün içinde iade ediliyor? Bir de bu son kullanamadığım yaklaşık 27 günün de iadesi oluyor değil mi? Ayrıca eğer iptal kararı alırsam şu an %100 emin değilim ama oraya yakınım bunu diğer operatör üzerinden işleteceğim bir süreç ile yapacağım. Kesintisiz kuruluma gerek olmamasını sağlamak için. Bu bir sorun teşkil eder mi?

Selamlar @MKara96, iade süreci bankalara bağlı olarak değişiklik gösterebiliyor. Ortalama 7 iş günü içerisinde iade ediliyor.

@alperenatici Sözde bölgesel arızadan kaynaklı kullanamadığım sürelerde dahil mi peki? Bir de olursa iptal diğer operatör üzerinden olacak sorun yaratmaz değil mi?

Eğer probleminiz çözülür ise yine TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden fatura adımından kayıt açarak kullanmadığınız günlerin fatura indirimi olarak yansıtılmasını talep edebilirsiniz. Sorun altyapı kaynaklı ise bu durumda aynı altyapıda farklı bir operatörden de hizmet alamama durumu oluşabilir. Altyapıda genel bir arıza söz konusu ise altyapı sağlayıcı yeni aboneliklere alımı geçici olara durdurmuş olabilir. Herşeye rağmen abonelik iptali yapıp farklı bir operatör ile yola devam etmeyi düşünür iseniz bu iptal işlemini TurkNet tarafında bitirip tekra farklı operatör e sıfırdan başvuru yapmanız gerekiyor. Veya üste saydığım olasılıkları göze alıp işletmeci değişikliği hakkınızı kullanıp aynı altyapıdan hizmet veren diğer sağlayıcıya TurkNet devre numaranızı ve bilgilerinizi iletmeniz yeterli olacaktır, geri kalan işlemleri hizmet alacağınız iss yapacaktır.

@ModeratriX Hocam öncelikle benim uzun yıllardır TurkNet ile bir problemim yoktu. Hız falan olsun büyük ölçüde memnumdum. Yalnız iş teknik destek konusuna gelince kimse yardımcı olmuyor. Daha önce forumda da konu açtım. VDSL kutumun kablosu kopmuş durumda. Bunun fotoğrafını çektim tarafınıza ulaştırdım ama ne fayda. Onun dışında bağlı olduğum santral Kırıkhan 66 numaralı santral. Aynı santral saha dolabına bağlı Türk Telekom kullanıcılarının internet erişiminde hiçbir problem yok. Hal böyleyken bana sürekli bölgesel arıza bölgesel arıza deniliyor. Mantık çerçevesinde bu iki olayı düşündüğümüzde bunun bölgesel arıza kaynaklı bir sorun olmadığı açıkça belli yani. Kaldı ki deprem bölgesinde olduğum için bölgesel arıza yaklaşık 10 ay gibi bir süredir aralıksız aktif. Yani genel arıza olması bundan etkilenmem anlamına gelmez. Öyle olsa 10 aydır internete giremiyor olmam gerekirdi. Nasıl bir durum var bilmiyorum ama ne yaptıysam teknik ekibi evime göndermediniz. Tüm bu somut durumlarda ortadayken üstelik. İşte farklı bir operatöre geçme düşüncem tam bu noktada ortaya çıkıyor. Evet belki aynı altyapı olacak ama bir umut o teknik ekibi en azından getirtebilirim düşüncesi. TurkNet gelsin kontrol etsin edebiliyorsa ben de ona göre reaksiyon alayım. Yalnız gelmiyor işte. Ne yaparsam yapayım gelmiyor. Bunu eğer iptali gerçekleştirirsem bir geribildirim olarak düşünün veya iptal gerçekleşmeden önce çözebilmeniz mümkün ise bir destek talebi gibi düşünün. Derdimi anlatabildiğimi umuyorum diye tahmin ediyorum.

Sizi anladım. Tekrardan geçmiş olsun. Aşağıda alıntıladığım kısımda belitrnişsiniz. Bu kablo telekom un apartmana ulaştırdığı kablo mu?

@ModeratriX Evet hocam, evlerin hepsi müstakil zaten. Telekomun ana kablosu o. Durumu sizlere yaklaşık 1 ay kadar izah ettim ama aksiyon alınmadı. Dün başka İSS’ye geçiş yaptım mecburen. Onlara da destek kaydı açtım. Sonucu bekliyorum. İstediğim aksiyon alınmaz ise 2 metre karşımdaki kutudan hizmet almak için süreçleri başlatacağım. Teşekkür ederim tekrardan.

Hayırlısı olsun, umarım sorununuz çözülür ve kesintisiz bir internet hizmeti alırsınız. :pray:

Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.