Başka operatorden TurkNet’e geçiş yaparak, aboneliğimi taşıdım. Önceki operatorden asla internet sıkıntısı yaşamıyordum, 15:30 gibi mesaj geldiğinde internet de kesildi. Modemi tekrar yapılandırdım. Ancak yine de internet yoktu. Arıza kaydı açtırdım. Hala bekliyorum, sorunsuz internet varken taşıma işleminden sonra internet nasıl arızalı olabilir? 08/10/20 tarihinden beridir internet hizmeti alamıyorum.Hala arıza tespit edilecek deniliyor. En son girdiğimde Arıza Durumu Kapalı olarak gözüküyor. Bu işten hiç bir şey anlamadım. Nasıl çözülecek, ne zamana kadar çözülecek ve bu durumda yapmam gerekenler nedir?
Modemi önce resetledim, kurulum yapmak için modemin arayüzüne girdim. Arayüzde geniş bant’a tıklayarak inceledim modem id ve şifre girilmiş bir şekilde gördüm, onayladım. Aynı işlemleri tekrar yaptım. Kendi elle girmedim o kısmı, kurulum derken nasıl bir değişiklik yapmam gerekiyor, açabilirseniz çok sevinirim.
Bu kısımda kullanıcı adı ve şifreyi de elle girdim ama yine de herhangi bir gelişme olmadı. Kullanıcı adı ve şifre hali hazırda modemi resetlesem de girili bir şekilde duruyordu.
Benim Fiber altyapı ile internet başvurum oldu. Geçiş yapıldı. Fiber altyapı için 0/35 mi yazılacak? Yoksa 0/2368 mi?
İnternet ışığı bazen yeşil bazen de kırmızı. Ama ilk açılışta yeşil yanıyor, internet olmuyor. Bir süre sonra kırmızıya dönüşüyor. Şuan kırmızı yanmakta.
fiber ise o değerler zaten pasif halde oluyor bildiğim kadarıyla. Aktivasyon tamamlanmamış olabilir mi? Online işlem merkezi üzerinde tüm menü başlıkları ve teknik bilgiler kısmı açık mı?