Ya Hu zaten 5 gündür gözüm kulağım TurkNet Online İşlem Merkezi’den gelen bildirimlerde. Arızanız giderildi derler mi diye. Böyle bildirim gönderilir mi, el insaf. Yüreğime iniyordu. Hattınız iptal olmuş cümlesini okuyunca.
Allah’tan tekrar okuyunca benim aboneliğim ve arıza kaydım olmadığını fark ettim. Başka bir aboneye ait TurkNet Online İşlem Merkezi bildirimi benim mailime gelmiş meğersem. İlginç bir case daha.
Hayır test kullanıcısı olarak falan seçildiysem bileyim, yormayalım birbirimizi bugün başıma ne gelecek diye
Velhasıl, dört gözle beklediğim çözüm bildirimimi başkasına göndermeyin olur mu? @EFG
Olabilir bu ihtimallerden biri. Ancak düşük bir ihtimal bence. Kullanıcının abonelik işlemlerine dair başka hiç bir mail gelmedi çünkü. (Durduk yere mail adresini değiştirmediyse eğer).
Ayrıca TurkNet Online İşlem Merkezi’den arıza kaydı açınca robot tarafından otomatik bir cevap veriliyor ve hat kontrolü yaparak teknik bilgiler gönderiliyor. Bu adımlara dair de herhangi bir mail gelmedi.
Biraz geçmişe gitmem gerekti ama durumu netleştirdim. Adres doğru. Muhatap benmişim cidden.
Ancak 3 ay kadar süren altyapı sıkıntıları sonucu pes edip Temmuz ayında iptal ettirdiğim bir önceki aboneliğime ait. Muhtemelen açık kalan arıza destek kayıtlarımdan biri için dönüş yapmış arkadaş sağolsun. Ne diyelim geç olsun güç olmasın.
Yine de aklımda deli sorular: Hat iptal olunca kayıtlar otomatik kapanmıyor mu acaba (?)