Bakır kablo problemi

Merhaba , yaklaşık 7-8 gündür 50 MB internet paketimden , 16 MB olarak yararlanıyorum.
Modem ara yüzüne girdiğim zaman VDSL aktif ettiğim zaman modem üstündeki internet ışığı direkt olarak gidiyor, geri yanmıyor kısacası. ADSL olarak aktif ettiğim zaman geri geliyor internetim ama 16 MB olarak. TurkNet’den aldığım modemi kullanmaktayım, yeni aldım modemi zaten, modemden kaynaklandığını sanmıyorum problemin.(farklı modemde de aynısı oldu) Konu ile ilgili ticket açtığım zaman sistem tarafından gönderilen bir log kaydında “BAKIR KABLO HASARI” yazıyordu. Log tarafından gönderilen yazıyı olduğu gibi paylaşıyorum, konu ile ilgili ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

Destek kaydına henüz sorun çözüldü bildirimi gelmediyse biraz daha bekleyin. Kablo arızası bi iki günde çözülecek birşey değil. Gelecek olan cevaba göre tekrar yazın elimizden geldiğince yardımcı olalım

1 Beğeni

Problem neyden kaynaklanıyor, tahmin edebileceğimiz bir şeyler var mı acaba çözüm için. Sistem den cevap gelmesini beklemek insanı deli ediyor bizde en azından ona göre, kendimizce çözüm üretelim. Teşekkürler.

Çözüm telekomun çalışması ile olur. Sizin bu durumda yapabileveğiniz bişey yok

O zaman işimiz yaş bizim, gerçi interneti kullanıyorum yine ama internette dalgalanmalar oluyor ve bunu hissettiriyor kullanırken. % 70-80 arası hız kaybımda var birde… umarım çözülmesi uzun sürmez beni endişe ettiren bu. Çünkü her ay 100 TL fatura ödüyorum ve hizmeti son 10 gündür düzgün bir şekilde kullanmıyorum.

Açtığınız destek kaydı üzerinden takibini yapabilirsiniz.

5 saat sonunda konu otomatik olarak kapatıldı. Yeni cevap girilmesine izin verilmiyor.