Bakır kablo hasar

Merhaba 30.09.2020 16;40 gibi internet gitti 16:46 gibi Destek kaydını açtım.
DSL problemi üzerinden önce sorunun bende olduğu söylendi kablo yenileyeli 2-3 ay oldu kontrol ettim bir sorun yok,gittim keenetic modem satın aldım DSL sorunu yüzünden kuramadım destek kaydına yazdım ve bana bakır kablo hasarı olduğu söylendi 04.10.2020 tarihinden beri problem devam ediyor devamlı saha ekiplerinin iş listesinde olduğu en kısa sürede giderileceği söyleniyor kablo arızasının,daha ne kadar sürecek?
Neredeyse 1 aydır internet yok.

Orada 2020 ile başlayan iş emri numarasını alıp bağlı olduğunuz santral veya Telekom müdürlüğüne gidip neden iş emrini dikkate alıp gelmediklerini bizzat sorun

Yani bu saçmalığı anlamakta güç çekiyorum madem bunlar ile ben ilgileneceğim o zaman neden turknete para ödüyorum ki.
1 aydır türk telekom ekiplerini yönlendirmeyen firmadan ne hizmet bekliyorsam.

Firmanın yönlendirdiği çok açık. Orada ki iş emirleri TurkNet in Telekom dan talep ettiği arıza kontrol emirleri.

Umarım kimsenin başına gelmez 1 aydır internet yok beklemeye devam.

1 aydır internet yok hayatımda gördüğüm en kötü hizmeti alıyorum devamlı copy paste cevaplar 0 ilerleme 1 ay oldu çok yazık insan ile dalga geçiyorlar resmen,türknetli olduğum için her gün pişman oluyorum.