11 Haziran 2024 tarihinde internetim kesildi ve bende türk telekom üzerinden arıza kaydı açtım ve bana genel bir arıza belediye kaynaklı olduguğunu söylediler bende bunun üstüne belediyeyi aradım ve belediye bana bizlik hiç bir problem yok diyip kapattılar ardından 2 temmuza kadar herhangi bir ekip gelmedi 2 temmuz günü evime ekip gelip bana kutumu değiştireceklerini kablolarda arıza oldugunu söyledi bunun için bir ekip yönlendireceklerini söylediler o ekibin de birkaç gün içinde geliceklerini söylediler ancak o günden beri evime ekip gelmedi bende onun üstüne TurkNet aboneliğimi açtım daha hızlı yardımcı olurlar diye ama hiç bi fark olmadı müşteri temsilcisi her gün aynı mesajı atıp duruyor ekiple irtibat halindeyiz diyip duruyor ancak ben kendim aradığımda turk telekomu bana sürekli farklı bir tarih söylüyor 11 hazirandan beri tarihler erteleniyor kimse yardımcı olmuyor TurkNet dahil ve her gün aynı mesaji yolluyorlar ekiple irtibat halinde olan bir müşteri temsilcisi hiç bir bilgi sağlayamaz mı her yazdığımda öncelik belirttik diyip geri çevriliyorum ama öncelik belirtmenizin hiç bir faydası olmuyor buraya da aynı şeyi yazacaksanız lütfen hiç cevap vermeyin öncelikten ziyade detayli bir bilgi ve çözüm istiyorum 2 aydır bir eve ekip gönderip kablo arızasını çözemediniz tebrik ediyorum sizi benim 2 aydır internetim yok hiç bir ekip veya müşteri temsilcisi bana yardımcı olmadı ilk zamanlar aradığımda altyapıda genel bir arıza olduğunu sadece benim mağdur olmadığımı söylediler ama bütün mahallede ve binamda herkesin interneti varken sadece benim yoktu 19 temmuz günü turk telekomu aradığımda arızanın genel bir arıza olmadığını söyleyip hatanın türk telekoma ait olduğunu ve geç müdahale edildiğini kendileri bizzat söyledi ama o günden beri ne TurkNet yardımcı oldu ne türk telekom 2 aydır internetsiz bir şekilde bütün işlerimiz aksadı sizde ekiplere öncelik talep ettim uydurmalari ile cevap vericekseniz vermeyin ilk defa böyle bir şey yaşıyorum herkesin önerdiği TurkNet hizmetini tebrik ederim
Selamlar @2kspex1, öncelikle genel arızalar yerel sağlayıcı kontrolündedir. Hiçbir yerel arızaya, yerel sağlayıcı saha ekipleri dışında bir ekip müdahale edemez. Yerel sağlayıcı bölge müdürlüğünü bizzat ziyaret ederek öncelik ve hassasiyet talep edebiliyorsunuz.
arızam genel bir arıza değil zaten beyefendi türk telekom ile konuştum zaten arızamın genel olmadığını onlae söyledi zaten bi çözüm bulmak için buraya yazdım zaten
Yerel sağlayıcı altyapısı üzerinden hizmet alıyorsunuz. Altyapı kaynaklı tüm arızalara müdahale yetkisi ilgili saha ekiplerindedir. Kullanamadığınız günlerin tutarı faturanıza yansıtılmaz. Yansıtılması durumunda 0 850 288 80 80 veya Online İşlemler - TurkNet üzerinden fatura destek kaydı oluşturabilirsiniz.
bana suan destek veren TurkNet ve soyledikleri sey ekipler ile iletisim halindeyim oluyor ve sürekli öngörülen tarih ertelenip duruyor artık bir çözüm istiyorum 2 aydır internetsizim
Selamlar @2kspex1, aktif bir konunuz varken ikincisini açmak istediğiniz için bildiriminize buradan yanıt veriyorum. Destek kayıtlarınız aktif. Sistemsel bir hata nedeniyle görüntüleyemiyor olabilirsiniz. Ekiplerimizin sizi aradığını fakat ulaşamadığını görüntülüyorum.
aktif konuma 4 gundur cevap vermediniz icin ve farkli bi problem yasadigim icin yeni bir konu actim ekiplerinizin ayni seyleri soylemekten farkli bisey yapmadigi icin buraya yaziyorum
Mesajınıza aslında yanıt vermiştim. Sürecinize gereken hassasiyetin gösterildiğinden emin olabilirsiniz.
aradan nerdeyse 1 hafta daha geçti ama ben uygulamadan destek kayıtlarımı hala goremiyorum baska cihazlardan denememe rağmen ve hala 2 aydır internetim yok @alperenatici
Kayıtlarınız aktif. Bir gelişme olması durumunda sözlü olarak tarafınıza bilgi aktarılacak. Yerel sağlayıcı kaynaklı kablo arızası durumu devam ediyor.
bugün belediye çalışanları evimin önünde kaldırımları kazıyordu gidip sordum fiber internet çekiyoruz dediler bilgi sağlayabilir misiniz acaba @alperenatici