Son 2-3 aydır sık sık kopuyor. 2 kez kayıt bıraktım, ikisinde de otomatik aynı cevabı aldım. Telekom ekibine yönlendirip, bağlantınız iyi görünüyor diyerek kaydı kapatıyorlar. Ama sorun çözülmüyor. Son çare burayı buldum. Burada da çözüm bulamazsam mecburen aboneliğimi iptal edeceğim.
Günde yaklaşık 10 kez durduk yere kopuyor. Wifi bağlı görünüyor, modemde tüm ışıklar yanıyor, buna rağmen internete girilmiyor. (nadiren internet ışığı da gidiyor). Modeme reset atınca geliyor. 1-2 saat çalışıyor, sonra yine kopuyor.
Forumu inceledim, bir çok benzer şikayet var ama herkese farklı çözümler üretilmiş, yine de bir çok kişi çözememiş. Sizce ne yapmalıyım? Siz bu soruna net bir çözüm bulabildiniz mi?
Tamamdır, yeniden koptuğunda modeme girip SS alırım.
Özellikle bilgisayar veya diğer bağlı cihazlar uykuya dalıp, yeniden aktif olduğunda kopuyor. Her cihaz başlatışımda modeme de reset atarak başlıyorum artık.
TP-Link Archer VR300. 2019 sonlarında satın almıştım. İlk kullandığım evde hiç sorun olmamıştı. Ocak ayında başka bir yere taşındım aynı modemle, ilk 2 ay sorun yoktu, son 2 ay başladı
Merhaba, hat değerlerinizi kopma yaşamadan önceki ve sonrasını incelediğim zaman kopma yaşamadan önceki değerleriniz ile kopma yaşadığınız değerler arasında bayaa fark var.
Kopma yaşadığınız zaman marjin değerlerinizin düştüğümü ve CRC hatası yani Error’un arttığını görüyorum. Modeminizin yazılımından kaynaklı sorun olabilir yani modeminizi güncellemeyi deneyebilirsiniz fakat düzelmez ise modem ile ilgili bir sorun olabilir. Eğer güncelleme ile sorununuz düzelmez ise bana sorarsanız, elinizde 2. modem varsa onun ile internetinizi test etmenizi önerebilirim.
Kendi arayüzünden upgrade edemiyorum, hata veriyor. TP link sitesinden bendeki versiyon için upgrade dosyasını buldum, manuel yükledim, yine kabul etmiyor.
İndirdiğim zip’ten 2 PDF, 1 .bin dosyası çıktı. .bin dosyasını yükleyince hata veriyor. Mac kullanıyorum, bir kaç program denedim, .bin dosyasını ayıklayamadım.
Kendi sitesinde bile upgrade imkanı vermediğine göre, elimdeki modem çok mu eski? Yeni bir modem mi almam gerekiyor? Fakat ya sorun modemde değilse? Nasıl çözebiliriz bu işi?
Merhaba @onur9k, kopma sorununuz için açtığınız destek kaydı numaranızı benimle özel mesaj üzerinden paylaşır mısınız? Ben size yardımcı olmaya çalışayım.
Evet, görselde gösterdiğim üzere V1 versiyonu altında yayınlanan 2020 tarihli upgrade dosyasını indirdim. Zip’i açtım, içinden 2 pdf dosyası çıktı, onlar guide, onlarla işimiz yok. 1 tane de .bin dosyası çıktı. Onu yükledim ama olmuyor maalesef. Yüklerken wifi bağlantısını kesmem gerekiyormuş, kesiyorum, yüklemeye başlıyor, fakat %100’e geldiğinde tekrar tp link admin 192.168.1.1 adresine bağlanmaya çalışıyor, ama bu kez admin ekranı açılmıyor.
Bugün biraz daha test edeyim bakalım. Eğer tekrar kopma olursa, bir yerlerden yedek modem bulmaya çalışır öyle test ederim. Eğer yedek modem sorun çıkartmazsa, gider yeni bir modem alırım. Ama yine kopma olursa, bu kez bir elektrikçi çağırır, kabloları yeniletirim. (çünkü 2. destek kaydımda da TurkNet ekibi elektrikçi çağırın demişti) Kablolar ve modem yenilendikten ve yaklaşık 2000 TL para verdikten sonra yine kopmalar devam ederse, adres veya şehir değiştiririm. O da olmazsa ülkeyi terk ederim artık ne yapayım. Zira destek kayıtlarından da, buradan da anladığım tek şey, TurkNet’in yapabileceği hiç bir şey yok.