Bağlantı Kopması Sorunu

Merhabalar. Öğlen 12 gibi modem ile saha dolabı arasındaki bağlantı sürekli kopmaya başladı. Başta yeni abonelik açıldığından belki benim portu hata ile sökmüş olabilirler dedim ama sürekli olmaya başlayınca saha dolabına bakmaya gittim. Saha dolabının etrafında Telekom ekibini göremeyince tekrardan telefona baktım ve tekrardan internetin gittiğini gördüm (keenDNS ). Belki telefon kablosu kırılmıştır deyip rj11 jakını 2 kez değiştirdim ama sorun hala geçmedi.
Problem SNR ile alakalı değil , DSL bağlantısı kökten gidiyor. İlk defa böyle bir durumla karşılaştım.

Öncelikle hemen bir destek kaydı oluşturun. Sonrasında ankastrede kontrolü yapın (bakır altyapı ise) orada da herşey normal görünüyor ise yapmadınız ise modemi fabrika ayarlarına geri döndürüp tekrar kurulumu deneyin. Bunun dışında kaydınıza verilecek cevabı beklemenizi öneririm :man_shrugging:. Umarım arızanız kısa sürede çözülür :pray:

Modemden log kayıtlarını alıp atsam faydası olur mu ?

Buna gerek yok Zaten sizin bağlı kalma sitelerinizi görebilir teknik ekip. Sık sık kesilme durumunu ve DSL ışığının yanmadigi durumunu görebiliyorlar. Yine de eklemek isterseniz ekleyin.

TurkNet Online İşlem Merkezi anasayfadaki arıza bildirimi kayboldu. Telekom arıza sorgulamada arızanın giderildiği yazıyor ama hala stabil bağlantı sağlanamadı. Şuan bunları yazarken bile bağlantı 2 kere gitti.

Merhaba @trkeli.hasan, yaşamış olduğunuz bu duruma üzüldüm :frowning: Bana müşteri numaranızı özel mesaj üzerinden iletirseniz size bu süreçte daha detaylı bilgi verebilir ve yardımcı olmaya çalışırım.