Bağlantı hızım, gün geçtikçe azaldı

2 hafta önce başlatmış olduğum aboneliğime ait bağlantı hızım gün geçtikçe düşüyor.
3 gündür bulunduğum bölgede altyapı çalışmaları olduğuna dair bilgilendirme alıyorum, bağlantı kopmaları yaşıyorum.
Müşteri hizmetlerini aradığımda bir muhatap bulamıyorum.
TurkNet, bana hayal kırıklığı yaşatıyorsunuz.

Selamlar @tamerkucuk, öncelikle altyapı çalışması varken bağlantı sorunları ve hız kayıpları yaşamanız olağandır. Daha öncesinde başlayan bir süreç ise bu bölgede artan yoğunluktan ya da bakır kabloların yıpranmasından kaynaklanıyor olabilir. Çalışma tamamlandığında kablolu olarak 15 dakika ara ile hız testi gerçekleştirmenizi ve modem hat değerlerinizi paylaşmanızı rica ediyorum. Forum üzerinden, Online İşlemler - TurkNet ve sosyal medya kanalları üzerinden bize taleplerinizi iletebilirsiniz. Bu taleplere istinaden kullanıcılarımız ile en kısa sürede iletişime geçiyoruz.