Telefon hizmetim bağlanalı bugün 6 gün oldu, arama alabiliyorum, ama arama yapamıyorum, 5 gün önce arıza kaydı bıraktım ama TT ekipleri geri dönüşte bulunmuyor. Kullanamadığım telefon hizmeti için mi para ödeyeceğim? Telefon hizmetimin çalışır hale getirilmesi için destek talep ediyorum.
Selamlar @fibergiga, arıza ile alakalı müdahale gerçekleştirildiğini fakat problemin çözülmediğini görüntülüyorum. Konu hakkında inceleme devam ediyor. Öncelik ve hassasiyet talep ettik. En kısa sürede gereken aksiyonlar alınacak.
Nereleri arayabiliyorum diye denemek için 182 Sağlık Bakanlığı randevu hattını aradım ve çalıştı, yani 3 haneli devlete ait numaraları arayabiliyorum, ama nornal numaraları arayamıyorum. Diğer evdeki sabit hattımı aradım onu da aramadı, cep hatlarını da aramıyor.
Tam 10 gün oldu telefon hizmeti aktif edileli, ama halen arama yapamıyorum, bu böyle devam ederse telefon ücretimi geri vermenizi isteyeceğim, kullanamadığım telefona para ödedim.