Aylardır Genel Arıza + Kopuk Telefon + Kopan, stabil olmayan internet + Authentication Error

Aylardır 15 e yakın şikayet ve teknik destek kaydı açtım. İlk olarak bir anda bulunduğunuz konumla bağlantı adresiniz farklı uyarısı aldım destek ekibini aradım 4 güne sorunum çözüldü hız kopma problemi yaşamıyordum. Ardından bir anda internetim 3 mbps hızına düştü 1 ay genel arıza girdi sisteme arıza kaydı dahi oluşturamadım ardından tam bittiği gün arıza kaydı açtım ve bir ay daha uzadı ve bu arıza 6. Ayında devam ediyor teknik desteğe arıza bırakamıyorum. Bu süreçte defalarca kopma sorunum oldu ulaşamafım. İşin ilginç olan kısmı alt yapımı sorguladığı da çıktı alt yapımda 46 mbps internet olduğunu gördüm hemen bir başka satıcıdan başvurdum Türk Telekom saha ekipleri geldi ve burad aarıza falan yok fakat bu hizmeti kapattırmadan alamazsınız dediler. İnternetim 3 mbps olsada kopukluk istemediğinden ötürü vaz geçtim ve şikayet kaydı oluşturdum adresinin konumundan farklı olduğunu söylediler. Genel arıza bittiğinde sorununun çözüleceğini söylediler. Aylardır bitmeyen bu arızayı yaşadığım yerde bir tek ben çekiyorum ve sürekli yenileniyor. Belkide basitçe bir sistem hatası yüzünden bu haldeyim artık yetkili birinin konuya el atmasını istiyorum bugün son olarak authentication error Verdi modemin artık internete bağlanamıyorum parasını ödediğim halde modem bağlı gözüktüğü halde bağlanıyorum ve destek kaydı açamıyorum. Telefonla arayıp açılan kayıtlar otomatik kapanıyor çaresiz kaldım yarın okulu var herkesin evdeki kimse bağlanamıyor. Lütfen yardımcı olun.