Atlak Port?

Merhabalar. Bölgemde yaklaşık 20 gündür altyapı çalışması vardı ve bu yüzden destek kaydı açamıyordum. Bu sürede dsl ışığım da sürekli kopuyordu. Çalışma bittiğinde destek kaydı açmaya çalıştım, otomatik arıza tesbit uygulaması bana “atlak” bağlantı diye bir sorunum olduğunu söyledi. Destek kaydı açtım ve cevap bekliyorum. Bu atlak bağlantı ne anlama geliyor acaba ?? Abone no: 1686368

Merhaba, hat tanımlarının yanlış porta yapılması veya fiziksel bağlantının olması gereken porta değilde farklı bir porta yapılması sonucu ortaya çıkan bir arıza diyebiliriz. Ama bu demek değil ki bu arıza sadece altyapıdan kaynaklanıyor, dairenize giden kablo ankastrede yanlış yere bağlandıysa bundan dolayı da bu sorun yaşanabilir. Açılan kaydınızın sonuçlanmasını beklemenizde fayda var.

3 Beğeni

Aynı sorunu 13 gündür yaşıyorum. Çözüm üretilmedi hala. Kısa vadede de çözüm beklemeyin. Kaydınızı açın ve bekleyin haftalarca. Ben mobil veri kullanıyorum, ümidi kestim

1 Beğeni

Atlak port sorununu bugün itibariyle banada TurkNet YAPA’dan VAE’ye geçişte söyledi. Son 1 haftada TurkNet forumda en çok açılan Atlak Port sorununun TurkNet kaynaklı olduğunu düşünmeye başladım.

1 Beğeni

Sorununuzu çözebildiniz mi?