Asus N17U ipv6 hakkında

Merhaba ipv6 başvurusu yaptıktan sonra bir süre ipv6 kullandım sonra kesildi pek umursamadım.
Bugün TurkNet e bir e mail attım tekrar ipv6 yı etkinleştirdiler , ama bir türlü ipv6 alamıyorum

Modem ayarlarıda hep aynı nerde yanlış yapıyorum acaba?
1nci resim ayarları aynı değişmemiş.
2nci resim de gördüğünüz gibi ipv6 geliyor 1nci ve 2nci numaralı satırlarda görülüyor.

Peki aşadaki 3 ve 4cü satır a birşey yazacakmıyım .
Deneme yanılma yolu ile boş bıraktım olmadı
1nci ve 2nci satırı kopyalayıp sırayla 3 ve 4 e kopyaladım gene olmadı

sorun nerede sizce ayarları yaparken modemi kapatıp açıyorum , denedim masasından bağlantıyı kesip açıyorum.


dns sunucuları kısmına 1 ve 2 ile işaretlemiş olduğun yerdeki adresleri yazıp modemi reboot edebilir misin? ayrıca ipv6 testini pc üzerinden yaptınız (ipv6 modülü açık olmalı pcde)

1 Beğeni

konuya göz atabilirsiniz

1 Beğeni

Merhaba onuda denedim ama olmadı.
Aşada tekrar yapmış olduğum ayar resmi ektedir.
Pc üzerinden yapıyorum herşeyi ipv6 modülü dediğiniz nedir açık olacak dediğiniz?


evet ipv6 protokolünden bahsediyorum. Bu ayarları yapıp modemi yeniden başlattığınız halde ipv6 almıyorsa sorun muhtemelen turknetliktir. Birde firmware sürümünüz nedir?

En güncel sürümü kullanıyorum. Bu sürümle ve ayarlarla geçen ay uzun süre ipv6 kullanmıştım.
Donanım Yazılımı Sürümü:[1.1.2.3_790]

TurkNet ile iletişime geçmenizde fayda var o halde

İletişime geçtim
Bizlik bir durum yok modem ayarlarınıza bakım dediler.

beta sürüm varsa sizin modem için bi yükleyip deneyin bakalım

Modemde ip6 ayarları nasıl yapılır konusu var. O konu içerisinde 78 ve 83 cevaplara bakın belki yardımcı olur aynı modeme sahibim ipv6 çalışmıştı. Fakat şuan TurkNet 'te olmadığım için ipv6 kullanamıyorum.

Merhaba
herhangi bir beta sürüm yok.
En son sürüm var oda bende yüklü
Ayrıca dün aşada eklediğim resimde ipv6 alanında ipv6 kapat dedim ve tekrar aç dedim , aç dedikten sonra ipv6 adresleri resimdeki 1 ve 2 nolu kısımlar boş kaldı dolmuyor - tamam uygula düğmeside çalışmıyor anlamadım

acaba kapat aç dediğinde komple ipv6 dan çıkıyor musun sanmıyorum

960 nolu sürüm çıktı onu yükleyip deneyebilir misiniz?

1 Beğeni

Nerede gördünüz asus web sayfasında N17u modemimde öyle bir sürüm yok , modem arayüzü otomatik güncelleme sisteminde de yok…

hmm o zaman size gelmemiş sanırım.

@Cihanacar, Ipv6 talebiniz için bize tekrar bir destek kaydı oluşturun. Arkadaşlarım hizmetinizi kontrol ederek size yapılması gereken işlemler konusunda yardımcı olsunlar.

Eğer hattınızda Ipv6 tanımlıysa ancak modeminizden dolayı kullanamıyorsanız modem üretici firmanız ile iletişime geçip onlardan süreç için destek isteyebilirsiniz. Sizi yönlendirirler.

merhaba
ipv6 destek mailine mail atmıştım turk net e daha sonra bizlik bir sorun yok diye cevap geldi ipv6 sorunu yaşamışsınız ama düzelttik şuan dedi.

Bende eski ayarları değiştirmedim ama ipv6 gelmedi sonra yeniden sıfırdan kurdum sistemi gene gelmedi ipv6

ardından modem firması ile görüştüm modeme uzaktan bağlantı yaptılar ve ipv6 tespit edemediklerini belirttiler bende bunu mail ile atar mısınız bana dedim. gönderdiler maili lütfen iss firması ile görüşün bağlantı yaptık ipv6 tespit edemedik gibi bir yazı attılar…

bende bu yazıyı bana mail atan TurkNet ipv6 birimine geri gönderdim ve dedim ki lütfen ipv6 yı tekrar kontrol edin ve sizde de teknik olarak ipv6 var ise bana teknik bir yazı gönderin bunu modem firmasına göndereceğim - modem değişebilirler buna ihtiyacım var dedim ilettim bu sabah , şuan bekliyorum

1 Beğeni

İsterseniz konu için açtığınız destek kaydınızın numarasını bana özel mesaj üzerinden iletin. Bende bu süre içerisinde size destek olmaya çalışayım.

Merhaba;
bu forum daha önce gördüğüm kullandığım forumlardan çok fazla farklı alt yapısı değişik…
size mesaj attım şöyle bir cevap geldi.

Merhaba,

Bu, gönderinizin gizlendiğini haber vermek için TurkNet İletişim Hizmetleri A.Ş. sitesinden gönderilmiş otomatik bir iletidir.

https://forum.turk.net/t/re-asus-n17u-ipv6-hakkinda/21692/1

Gönderiniz uygunsuz olarak bildirildi: topluluk gönderinizin saldırgan, kaba ya da topluluk yönergelerine aykırı olduğunu düşünüyor.

Gönderiniz gizlenmeden önce topluluk tarafından raporlandı. Lütfen, bu geri bildirimler doğrultusunda gönderinizi nasıl düzelteceğinizi düşünün. Gönderinizi 10 dakika sonra düzenleyebilirsiniz, otomatik olarak tekrar yayınlanacaktır.

Ancak, eğer gönderiniz kullanıcılar tarafından ikinci kere gizlenirse görevliler tarafından incelenene kadar gizli kalacaktır.

Daha fazla bilgi için, lütfen topluluk yönergelerine bakın.

TurkNet üye numaram 2456878
Destek kaydı açmıyorum direk ipv6 bölümüne mail atıyorum

1 Beğeni

Teşekkürler. Bende arkadaşlarıma konunuzu iletiyorum. Detaylı olarak en kısa süre içerisinde geri dönüş yapılacaktır.

1 Beğeni