Merhaba, yaklaşık 1.5 aydır TurkNet kullanıyoruz, bağlandığı günden beri internette kopmalar, yüksek ping durumları mevcut.
Sürekli destek kaydı açtık lakin hiçbir çözüme kavuşmadı sorunumuz zaten çözüm odaklı yaklaşan bir tane müşteri hizmetleri denk gelmedi, geçen beni aradı tabiri caizse adam konuşmayı bilmiyordu (kesinlikle küçümsemek için söylemiyorum)
ama çağımızın en önemli ihtiyacı haline gelen İnternet sağlayıcısı bir firmaya yakışan bir tavır değil.
Normalde almam gereken hız 90/95 arası ama bugün gün boyu kopmalar yaşadık, maksimum aldığımız hız 45 Mbps lütfen artık şu sorunları çözebilecek birisi çıksın ne ümitler ile geçtik şu firmaya ama gördük ki beklediğimiz gibi değilmiş.
Merhaba,
Altyapı sorgulaması yaptığınız zaman santrale olan mesafeniz ne kadar gözüküyor? Hat değerlerinizi inceledim iç hattınızı ve varsa ek noktalarını kontrol ettirmenizi , splitter kullanıyorsanız söküp yeniden test etmenizi öneririm. Kablosuz yapılan hız testleri geçerli olmamaktadır kablolu olarak hız testi yapıp yeniden paylaşır mısınız? Kablosuz testlerde modem konumlandırması, modem etrafında bulunan sinyalin yayılmasını engelleyen etmenlerden dolayı hız testlerinde kayıp yaşanabilir.
Merhaba santral e olan mesafe 104 metre, iç tesisat kontrolü yaptırdım hiçbir sorun çıkmadı iç tesisat da.
Kablolu kapma imkanım yok, kablosuz olarak telefonu modeme dayayarak yapıyorum testi.
Modeminize ulaşan hız 99566 kbps Download 8192 kbps Upload olarak gözüküyor başka bir modem ile deneme şansınız var mı? Bir de kablosuz hız testi yapacaksanız modemin direkt olarak yanından değil 1 metre mesafeden test etmeniz öneririm.
Dilerseniz denemek için paketinizi 75’e düşürün SNR değeri şu anda sınırda kaldığı için kopmalar meydana gelebilir, 75’e çekildiği zaman SNR yükseleceği için kopma ihtimali düşecektir.
Dsl bağlantısı kesilmiyorsa sorununuz modem kaynaklı olabilir. Diğer modeminizle de kesilme anında dsl, internet ışıklarının ve arayüzdeki dsl bağlantısının durumunun değişip değişip değişmediğini kontrol edebilir misiniz?