Asla ama asla düzelmeyen sorun

Merhaba, yaklaşık 1.5 aydır TurkNet kullanıyoruz, bağlandığı günden beri internette kopmalar, yüksek ping durumları mevcut.
Sürekli destek kaydı açtık lakin hiçbir çözüme kavuşmadı sorunumuz zaten çözüm odaklı yaklaşan bir tane müşteri hizmetleri denk gelmedi, geçen beni aradı tabiri caizse adam konuşmayı bilmiyordu (kesinlikle küçümsemek için söylemiyorum)
ama çağımızın en önemli ihtiyacı haline gelen İnternet sağlayıcısı bir firmaya yakışan bir tavır değil.
Normalde almam gereken hız 90/95 arası ama bugün gün boyu kopmalar yaşadık, maksimum aldığımız hız 45 Mbps lütfen artık şu sorunları çözebilecek birisi çıksın ne ümitler ile geçtik şu firmaya ama gördük ki beklediğimiz gibi değilmiş.

(Konuyu açarken yine internet kesildi. :D)

(HAT DEĞERLERİ)

(SPEEDTEST SONUÇLARI)

@EFG @Baran @ModeratriX

Merhaba,
Altyapı sorgulaması yaptığınız zaman santrale olan mesafeniz ne kadar gözüküyor? Hat değerlerinizi inceledim iç hattınızı ve varsa ek noktalarını kontrol ettirmenizi , splitter kullanıyorsanız söküp yeniden test etmenizi öneririm. Kablosuz yapılan hız testleri geçerli olmamaktadır kablolu olarak hız testi yapıp yeniden paylaşır mısınız? Kablosuz testlerde modem konumlandırması, modem etrafında bulunan sinyalin yayılmasını engelleyen etmenlerden dolayı hız testlerinde kayıp yaşanabilir.

1 Beğeni

Merhaba santral e olan mesafe 104 metre, iç tesisat kontrolü yaptırdım hiçbir sorun çıkmadı iç tesisat da.
Kablolu kapma imkanım yok, kablosuz olarak telefonu modeme dayayarak yapıyorum testi.

İç tesisat kontrolü saha ekibi tarafından mı yapıldı?

Elektrikçiye yaptırdım hocam.

Modeminize ulaşan hız 99566 kbps Download 8192 kbps Upload olarak gözüküyor başka bir modem ile deneme şansınız var mı? Bir de kablosuz hız testi yapacaksanız modemin direkt olarak yanından değil 1 metre mesafeden test etmeniz öneririm.

1 Beğeni

TP-Link TD-W9970 v3 ile denediğimde yine aynı sorunu yaşıyoruz üstadım.

O zaman 5ghz ile test yapacaksınız.

Modeme ulaşan hız da sorun bulunmuyor, gerisi de TurkNet le alakalı değil

Dostum zaten arıza sorgulamada direk arızayı kendisi buluyor her seferinde nasıl Türknetlik bir durum değil ? :slight_smile:

Dilerseniz denemek için paketinizi 75’e düşürün SNR değeri şu anda sınırda kaldığı için kopmalar meydana gelebilir, 75’e çekildiği zaman SNR yükseleceği için kopma ihtimali düşecektir.

Tamamdır şimdi destek kaydından gelecek cevabı bekliyorum, herhangi bir çözüm bulunmazsa böyle deneyeceğim.

Eksik yazdım kb ma. Hız kısmı için demiştim

Kullandığınız modem nedir? Kablolu test yaptınız mı? Değerleriniz çok iyi görünüyor bu değerlerde kesilme olmaz.

Kullandığınız modemi bilmiyorum ama bu modem wifi üzerinden en fazla 50 mbit hız verir ve yüksek hızlarda bağlantıyı düzgün yönetemez.

Kullandığım modem Vodafone h300S hızda sorun olmuyordu lakin kopmalar oluyor hocam, 1.5 aydır minimum 85 Mbps hız alıyorum.

Bağlantınız kesildiği anda dsl ve internet lambaları sönüyor mu?

Hayır şuanda 10 dakikadır internet kesik hala

Kesilme olduğunda modem arayüzünde dsl bağlantısı kesiliyor mu?

Hayır. ( 20 karakter sınırı)

Dsl bağlantısı kesilmiyorsa sorununuz modem kaynaklı olabilir. Diğer modeminizle de kesilme anında dsl, internet ışıklarının ve arayüzdeki dsl bağlantısının durumunun değişip değişip değişmediğini kontrol edebilir misiniz?

Sorununuz devam ediyor mu? Son durum hakkında bilgi verebilir misiniz?

1 Beğeni