Aşırı internet kopma sorunu

Özetle ; internetim aşırı derecede fazla kopmaya başladı.sorun modem diye düşündüm yeni modem denedim aynen devam etti.modeme gelen kabloyu milim milim kontrol ettim yine aynı. binada ankastre yok dışarıdan gelen bir kablo var. onunla denedim sorun aynı.
Ancak müş.hiz. ısrarla bastıra bastıra sorun kullanıcıda diyor.
1.sorum bina dışından gelen kablo müşteriye mi aittir?
2.sorum rastgele sık sık internet kopuyor çıldırtma derecesinde
3;türknet, türktelekomdan gelen bilgiye göre hata sizde diyor. ben zaten ttelekom ile muhattap olacaksam neden türknete fatura ödüyorum. kaldı ki ekip 100 tl ücret alır diyor. ve ben ödemek istemiyorum zaten abonesi olup fatura ödediğim bi firmaya neden ek ücret ödüyorum?

Eğer sorun sizden kaynaklı ise yani iç tesisat ile ilgili ise 99tl faturanıza yansıtılır. Sizden kaynaklı değilse tespiti yapılır rapor tutulur ücret yansıtılmaz. Bina dışından gelen kablo derken neyi kastediyorsunuz. Fotoğraf ekleme şansınız var mı kablonun bağlı olduğu noktayı.

1 Beğeni

dışarıda bir direkten binaya yani bina kapısının üstünde biten 2 içli kablodan bahsediyorum.
ankastre yok. yani direkten binama çekilmiş bir hat kablosu. sadece kablo. ben ise ona kendi kablomu bağlıyorum modeme takmak için. yani 4- 5 metre civarı kablo. modem yeni kablo yeni.
dediğim gibi o direkten gelen kabloya taktım modemi yine kesilmeler devam ediyor.
not= iç tesisat diye bişey yok yani demek istediğim.
ve sormak isterim gelen ekip benim onayım halinde işlem yaparak mı bu ücreti alıyor yoksa danışıyorlar mı? çünkü apaçık ortada ki sorun dışarıda
bu kadar uzun yazıyorum çünkü bunları yazarken bile 5 6 defa kesildi

Merhaba, sizin yaşamış olduğunuz bu kopma sorunu çok çok yüksek ihtimalle direkten modeminize gelen kablolardaki sinyallerin zayıflaması ile alakalı bir durum :frowning: En risrkli kablo bağlantısı diyebiliriz bunun için çünkü kablolar açıktan geldiği için zorlu kış şartlarında bir rüzgar esmesiyle birlikte bile kopma sorunu yaşayabilirsiniz. Ki muhtemelen bu kablolarda ek ve oksitlenme olmuştur. Bunların hepsi kopma sorunu yaşatabilir size…

Dediğiniz gibi TürkTelekomun çektiği bir kablo ise ücret size yansımayacaktır.

burada anormal olan bir durum varmıdır?

kırpmadan ekranın tamamını atabilir misiniz

burada yazan bilgilerin hepsini paylaşmam soruna yol açmaz mı

hayır isterseniz özel mesaj olarak gönderin ordan kontrol ediyim


attıktan sonra yeniden başladı kopmalar. gerçi ne zaman bitti ki

@EFG hocam siz bir kontrol edin isterseniz.

kontol ettim. binanın dış tarafında bi kutu var.oldukça eski. bi sürü kablo olduğu için dokunmadım. o kutudan bir kablo binanın kapısının kenarından içeri bırakılmış ki kablo eski yeni fark ettim.çünkü sadece uç kısmı binada idi. bu kabloyu değiştirseler sorun çözülür mü? ve bu fiyatlandırmaya tabi olur mu bana? @EFG

Hat değerlerinde bir sıkıntı yok.Sorun turknetten kaynaklı.Senin dediğin sorunları ve çözümleri çok denedim inan bana hiçbir yere varamiyorsun.2 yıldan beri sabit aynı sorunlar.Eğer böyle kullanırım diyorsan devam et ama çözülür diye umut ediyorsan yol yakınken başka ess’e geç.

başka sağlayıcı olarak araştırdım fiyatı iyi ve aynı özellikleri veren netspeed var.
artısı canlı destek ve fiyat hız
-si çok bir bilgimin olmaması firmayla ilgili

24 saattir bağlatınız vardır diyorlar. ve sorununuz çözülmüştür denmiş.
benim kafam karıştı. 190 ı geçik kopma var