Artık Yeter (Lütfen Çözüm Bulun)

Merhaba,

Artık sabrım taşmak üzere. 1 haftayı geçti telefon bağlantım yapılmadı bu yüzden VDSL hız alamıyorum. Ki bağlansa kimbilir ne kadar bekleyeceğim geçiş için.

16 mbps hız alırken bu sabah itibariyle kopmalar yaşamaya başladım. Arada internet geliyor ve hız bu şekilde.resim

Şu an bilgisayar üzerinden hiçbir siteye giriş yapamıyorum. Speedtest dahil. Bir kere girebildim orda da 2800 ping çıktı ve download yapılamıyor uyarısı verdi.

Sorunlarla ilgili iletişime geçemiyorum. Online işlemlerden ayda yılda bir cevap veriliyor o da kopyala yapıştır cevaplar. 8 mbps aldığım bir önceki sağlayıcımda hem ping hem bağlantı kalitesi açısından bu kadar sorun yaşamadım gerçekten.

Artık birisi lütfen problemimle ilgilensin.

Bu değerlerde VDSL alamazsınız zaten. Kaydınıza sabah saatlerinden itibaren değerlerin çok kötü bir hal aldığını ekleyin.

Kayda cevap veren yok. Veren görevli iki üç günde bir veriyor o da kopyala yapıştır.

Çözümsüzlük döngüsü içinde gidiyor.

BBK tanımlaması tamamlanmadan vdsl hizmet almanız mümkün görünmüyor. TürkTelekom’a iletildi fakat ne zaman tanımlanır bilemiyorum.

VDSL’i geçtim şu an tanımlı olan 16 mbps ı bile kullanamaz hale geldim. Direkten modeme gelen kabloyu yenileyeceğim evdeki tüm ethernet kabloları yenileceyeğim. Ama konuyla ilgili Turknetten hiçbir özveri yok.

Hala hiçbir siteye giriş yapamıyorum. Hız testine bile giremiyorum.

Bildiğim kadarıyla direkten evinize gelen kabloyu siz değil TT ekiplerinin düzeltmesi gerekiyor(tabii ki, sorun varsa düzeltilir). Bildiğim kadarıyla o kablo ortak kullanım ve bunu yapabilecek tek kişi TT ekibidir. Direkten evinize gelip, regletten sonra bina içi kablonuzu sizin değiştirmeniz gerekmektedir. Misal ben bina içindeki regletten modeme direk kablo çektim, cat6 kablo ucuna RJ11 takarak hallettim.
Yine tekrardan dediğim gibi benimde aynı şekilde direkten evime gelen kablo var ama ona bizim karışma hakkımız yok sanırım.

Bina içinde reglet yok. İnternet kablosu direkt dışarıdan, balkondan modeme geliyor.

Şimdi kontrol ettim. Bina dışında duvarda küçük bir kutu var oradan geliyor kablo. Ancak hem kutu hem içindeki tesisat çok eski gözüküyor.

Üstünde numaralı olan kutudan diğer kutuya geliyor o da bizim bulunduğumuz binada 3 farklı daireye bölünüyor.

[Resim Kaldırıldı]

Son durum bu şekilde.

Ne yapmam gerekiyor. Bölgede herhangi bir arıza gözükmüyor.

DSL ışığı hala yanmıyor. Online işlemlerden ekipler ilgileniyor diye cevaplar geliyor aka gelişme yok. Konu ile ilgili detay bilgi verebilecek olan var mı?

Detaylı bilgiyi açtığınız destek kaydı üzerinden alabilirsiniz. Burada kaydınızı görebilecek yada onunla ilgili teknik bilgiyi verebilecek birilerinin olduğunu düşünmüyorum

3 ay sonradan cevap vermişsiniz :sweat_smile:

çözülmüştür umarım 3 ayda :roll_eyes:

2 Beğeni