Arkadaşlar ARIZA çözülmüyor

20 günden fazladır arızam var ilgilenen yok hiç bir şekilde ilgilenen yok faturayı ödeyin ama biz sizle ilgilenmeyiz diyorsunuz 3610003

Selamlar @Thrkrdg, forum profilinizde müşteri numarası bulunmuyor. Ekledikten sonra bilgi verirseniz sevinirim.

herkese merhaba,
yeni konu açmaktansa uygun başlık altına yazmak istedim
7 yıldır TurkNet abonesiyim, süreç durumunu özet yaparsam birkaç ciddi sorunum oldu
örnek Güvenli internet seçeneklerinden bir profil seçtiğimde sürekli bağlantı problemleri yaşadım, destek kayıtlarında bir kaç ay sürdü birkaç hafta internetsiz kaldım,yeni hat port değişimi yerinde gözlem gibi müdahalelerle durum çözülemedi, üstüne mağduriyetler de eklenince en sonunda vazgeçtim Güvenli internet istemiyorum da sabit kaldım, ama filtre talebim hala geçerli aslında.

güncel bir sorunum daha var, 25.12.2023 tarihinde gerekli evrakları online işlemlerden yükleyip mevcut tarifemden Engelli tarifeye geçmek istediğimi talep ettim
devamında da 12 aylık ön ödeme kampanyasına katılım yapmak istediğimi beyan ettim

bugün 31 ocak kampanyanın son günü talebimde herhangi bir ilerleme yok ?
verilen cevaplarda, ekip arkadaşlarımız kontrol sağlamakta gelişmeleri size bildireceğiz
süreci hızlandırıp kampanya ya yetişebilir miyim
üstadlardan destek lutfen, teşekkürler
numaram : Abone No: 994406

Merhabalar @stkan, taleplerinize istinaden ekiplerin gün içerisinde size ulaştığını ve konuyla alakalı ilgili birimlerle iletişime geçtiğini görüyorum. Bir problem yaşarsanız özel mesaj üzerinden benimle iletişime geçebilirsiniz.

1 Beğeni