Merhaba, bir akrabamızı benim davet kodumla abone oldular fakat herhangi birşey gelmedi bana onlara dair ve online işlemlerdede gözükmüyor.
Sizin kodunuzu kullandı ise sizin listeniz de görünecek. Akrabanızın evrakları sisteme yüklendiği zaman listede görünür
24 saat sonra gözükecektir.
Bugün aktivasyon tamamladı ve şuan İnterneti kullanıyor. Yani çok oldu belgeler sisteme yükleneli.
Kodu kullanmamış olabilir çünkü belgeler sisteme yüklenmese bile gözükmesi lazım.
Telefonla başvuru yapmış, telefondaki müşteri temsilcisi sormuş söylemiş müşteri temsilcisi onaylamış kod doğru sorun yok diye.
Destek kaydı açıp sorun yine ama olmamış gibi duruyor.
Sonuçta konuşmalar kaydediliyor. Müşteri temsilcisi davet kodu sormuş ve benimkini vermişler müşteri temsilciside tamamdır kodda sorun yok demiş telefonda. Eğer bir sorun varsa nasıl çözülür?
Sonuçta siz davet kodunuzu vermişsiniz sizlik bir sorun yok çalışan arkadaşlar sizi mağdur etmezler diye umuyorum ikinizde 1er ay ücretsiz kullanım tanımlarlar diye düşünüyorum.
Destek kaydı oluşturdum. Teşekkür ederim yorumunuz için
Olumlu olumsuz cevap geldiğinde bilgi verirseniz sevinirim
Tabii ki şuan destek kaydı açık herhangi bir cevap alamadım. Cevap aldığım zaman bilgilendiririm. Teşekkür ederim tekrardan
Merhaba,ben Ferhat K.
XXXXXX numaralı abonelik üzerinden talep oluşturmanız halinde detaylı kontroller sağlanacaktır.Anlayışınız için teşekkür ederim.
İyi günler
Diye cevap geldi bugün. Belirtilen abonelik üzerinden sorunu tekrar anlatıp kayıt oluşturdum. Beklemedeyim.
Dün tanımlandı ve sorun çözüldü