Arızalarınızın daha hızlı yanıtlanması için

Merhabalar,
Bir çok arızanın aslında burada ve belki de OİM’de net ifade edilememesinden kaynaklı hızlıca çözülemediğini veya çözümlerin denenemediğini fark ettim. Konu açarken dikkat ederseniz işlemleri hızlandıracak bir kaç ekran görüntüsünü nerelerden alabileceğinizi belirtmek isterim.
Kolay SS almak için Lightshot — ekran alıntısı aracı Mac & Win için adresindeki minik uygulamayı tavsiye edebilirim. Yıllardır severek kullanıyorum.

Öncelikle ilk hedefiniz, kısa ve net cümlelerle, boşluk ve paragraflar kullanarak, yani kolay okunabilir bir metin hazırlayarak arıza hakkında mümkün olan en fazla detayı vermek olmalı. Mesela komşunuz internet bağlattıktan sonra, veya bir fırtınalı bir günden sonra sıkıntı yaşamaya başladıysanız muhakkak belirtin :slight_smile:

1-) Online İşlemler - TurkNet

2-) Arıza kaydında zaman zaman ortaya çıkan detaylar

3-) Varsa TT sistem mesajları

4-) Modem değerleriniz
( her modemde değişiklik gösterir, ancak benzer bir tabloya ulaşmanız zor olmaz.Genelde 192.168.2.1 veya 192.168.1.1 adresinden giriş yapabilirsiniz )

5-) Herhangi bir servis sağlayıcı ekranından hız sorgulama. TurkNet üzerinden sorgulayacaksanız aynı apartmandaki herhangi bir komşunuzun kapı numarasını verin ki, “zaten TurkNet’lisiniz” uyarısı çıkmasın

Üst komşum :

Alt komşum :


( 16mbps yüksek hız demiş evet :smiley: )

Konularınıza bu detayları eklerseniz daha kolay fikir yürütülebilir. Ayrıca bu konuyu, detay vermeyenlerin konularında link vererek kolayca yol gösterebilmek için de açtım.

7 Beğeni

Ellerinize sağlık çok güzel bir bilgilendirme olmuş :heart:

2 Beğeni

Ellerine sağlık çok güzel

1 Beğeni