Arıza sorunu

Selamlar @38932546044, öncelikle bazı detayları maddeler ile netleştirmek isterim;

  • Genel arıza süreçleri yerel sağlayıcı kontrolünde. Yani ilgili arızaya müdahale yetkisi yerel sağlayıcı ekiplerindedir. Bu arıza ve sürece TurkNet ekiplerinin müdahale yetkisi yoktur.

  • Altyapı sorgulamada görüntülediğiniz hız ve mesafe tahminidir. Süreciniz yerel sağlayıcı tarafından ilerletilmeden net değerler elde edilemez. Şu anda güncel santral mesafesi 1800 mbps ve adresinizde sağlıklı olarak alabileceğiniz hız ortalama 24 mbps’dir.

  • Arıza kayıtları temsilciler tarafından müşteri bilgisi ve teyidi olmadan kapatılmaz. Onayınıza gönderilen kayıtlara 48 saat içerisinde işlem yapmazsanız kayıtlar otomatik olarak kapanır. Hiçbir kaydınızın belirttiğiniz şekilde kapatılmadığını görüyorum.

Başta belirttiğim maddeye istinaden 19.12.2023 tarihinde yerel sağlayıcı tarafından arızanın giderileceğinin belirttiğini görüyorum. Arızanın boyutu ve çalışmanın seyrine bağlı olarak süreç uzayabilir ya belirtilenden erken tamamlanabilir.