ARIZA MÜŞTERİ ANKASTRE KABLOSU KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR.Nasıl bir yol izlemeliyim

Daha önceki açılmış konuları incelediğimde sürecin sancılı ve uzun olabileceğini gördüm. bu hafta sınavlarım var. Zaten sürekli olarak kopma sorunu yaşıyordum.üstüne böyle bir durum çıktı.Nasıl bir yol izlemeliyim.
Modemimdeki kablolarda bir sorun bulunmamaktadır. Ortalama dün 14:20 civarında dsl ışığıyla beraber,telefonum çalışmamaya başladı.
Bu arada şans eseri bu sabah baktığımda gördüğüm bir durum. Sistemin çalışma şekli ,sorunu bulamayıp bırakma üzerine mi kurulu ?Aydınlatırsanız sevinirim.

BTK ve açık kapı üzerinden ısrarla şikayet oluştur. Bununla beraber mh üzerinden de sürekli teyit verilmesini sağla. Destek kaydı açık dursun.

Btk- ve mh den tam olarak neyi kastettiğini anlayamadım açıklayabilir misin?

Aşağıdaki linkten tüketici olarak şikayette bulunabiliyorsun. Mh dediğim ise müşteri hizmetleri. Şuan arıza kaydına bakan kişi müşteri hizmetleri yetkilisi.
https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/

Merhaba,
Btk kaydı süreç içerisinde bir fayda sağlamayacaktır. Temsilciler zaten gerekli uzmanlıkta süreç hakkında bilgi vermek için ararlar.

anladım, teşekkür ettim. hemen yazdım dediğnizi yere.

Merhaba @caneroqf, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Bana müşteri numaranızı yaşadığınız şikayetinizle birlikte özel mesaj üzerinden yazarsanız size yarımdı olmaya çalışmak isterim.