Kısaca şöyle açıklayayım size diyor ki binanızdaki ankastreye kadar sorun yok bina ankastresi itibariyle sorun var. Hızın süşmesinin sebebi şu olabilir ankastreden modeme gelen kablonun bağlantı noktasında paslanma gevşeklik vs. sorunlar vardır. Ben şöyle bir tavsiye vereyim; Öncelikle binadaki kutuya inin ucu bulun ve şu şekil yöntem uygulayın dışarıdan gelen kablonun girdiği noktaya haricen 2 kablo bağlayın ama uçlarını biribirine değmiyecek şekilde bantlayın. modeme giden kabloya bağlamayın.
sonra dışarıdan gelen o 2 ucu ankastreden çıkarın ve direkt olarak modeme giden 2 uca bağlayın yönlerini doğru bağlarsanız sorunsuz olur bağlantı.
Ama bunu yapmadan önce sizin modemden ankastreye giden kablo uçlarını azda olsa kesin tekrar soyun ve sarmal şeklinde birbirine sarın ve bağlantı gerçekleşince bantlayın.
Böylece bir daha gevşeme vs olmaz.
Bu arada dışardan gelen ucların yerine kablo bağladınız ya boş olarak ufak bir kağıda yazı yazın ve yapıştırın aynı şekilde modeme giden bağlantıyada yapın ki karıştıran olmasın.
Elektrikçi çağırıp iç tesisat kontrolü yaptırın.
Eğer kabloda sorun varsa elektrikçiye yeni kablo çektirin.
Ama sorun yoksa durumu kayıt’a tekrar yaxın ve telekomun çözmesini bekleyin.
Dışarıdan gelen bağlantıyı ankastreden çıkartıp direkt bağlicak. Ama aynı zamanda dışarıdan gelen bağlantının ankastrede ki kısmından 2 uç çıkaracak ki bir sorun olduğu zaman yerini aramasın.