Arıza kaydına interneti keserek çözüm bulmak

Son haftalarda özellikle akşam saatlerinde yaşanan yavaşlama, video izlemede sorun gibi problemler nedeniyle arıza kaydı oluşturdum. Ancak çözüm olmadığı gibi dün akşam tamamen kesildi, modem hala kırmızı ışıkta. Müşteri hizmetlerindeki arkadaşlar cevap da vermiyorlar, sanırım küstürdüm onları…

Selamlar, 69658683 numaralı kayıt üzerinden arıza süreciniz ele alınıyor. En kısa sürede inceleme ve müdahale gerçekleştirilecek. Ben de konuyu ilgili birime aktarıyorum.

69622766 nolu arıza kaydında olayın geçmişini daha iyi takip edebilirsiniz

Gerçekten süreci hayretler içinde izliyorum. Hadi diyelim çook büyük bir sorun var çözülemiyor, bağlantı o yüzden yok, ama biz muhattap bile bulamıyoruz, arayıp ,geri dönüş yapıp açıklama yapma gereği bile duyulmuyor.
Noldu şimdi bu hatta? Ağaç mı devrildi,kabloları fareler mi kemirdi, ya da beni beğenmediniz gıcıklığına mı kestiniz?
Bir açıklama ,geri dönüş yapmak bu kadar zor olmamalı…

Tekrar selam, bölgenize saha ekipleri yönlendirildi. Ekipler santralden ankastre kutusuna kadar inceleme gerçekleştirecek. Sorun tespiti sonrasında çözüm için gereken aksiyon alınacak. Kayıt üzerinden ekipler bilgilendirme paylaşıyor. Ek olarak aranarak bilgi aktarılacak.

1 Beğeni

Çözümsüz bir gün daha ,araya hafta sonu da girer, kısmetse haftaya… Teşekkürler TurkNet

Merhaba, hafta sonu çalışanlarda mevcuttur.

Arızanızın dün itibarıyla çözüme ulaştığını görüyorum. Keyifli kullanımlar.