Arıza kaydım çözülmüyor

2 hafta önce arıza kaydı açtım 2 haftadır arıza kaydı için ekiplerin gelmesini bekliyorum her aradığımda yeni arıza kaydı açılıyor ekiplerin iletişime geçeceği söyleniyor ama ne arayan var nede gelen

Arıza kaydınız üzerinden size ne cevap veriliyor ekran görüntüsünü paylaşır mısınız mümkünse

Online işlem merkezi üzerinden talebiniz yok mu? Oradan size cevap verilmedi mi?

Telefondan müsteri temsilcileriyle görüştüm

OIM üzerinde bir arıza kaydıınız varsa üzerinde çalışılıyordur zaten. Amma velakin arıza kayıtlarına TT’nin personeli baktığından ötürü, TT’nin kendi müşterilerine öncelik vermesinden mütevellit süreç uzayabiliyor. Her halükârda 2 haftalık süre hiçbir şekilde normal değil. Nasıl bir arıza yaşamaktasınız acaba, detaylandırabilir misiniz?

Modem de İnternet ışığı sabit yanıyor ama sizde yanmıyor olarak gözüküyor