Arıza kaydım 15. gününde

Selamlar ,yaklaşık 15 gündür internetimde hız düşüklüğü ve kopma var. Hat değerlerim sürekli oynuyor. İlk arıza kaydı açtığımda modem kurulumuyla alakalı sorun olduğunu tekrar kurulum yapmamı istediler. Yaptım fakat değişen bir şey olmadı. Yaklaşık 7 8 aydır 75 80mbit arası kullandığım internet 2 haftadır 30mbit. TT tarafına yaklaşık 6 7 tane arıza bildirimi gönderildi. Hepsine iç tesisat arızası diye dönüş yaptılar. TurkNet yerinde destek ekibi gelip bina içi tesisatın sağlam olduğunu doğruladı. Ve binaya gelen hat hızının 33mbit olduğunu raporladı. Bunun arkasından TT tarafına tekrar arıza bildirimi gönderildi fakat yine müşteri sorumluluğunda arıza diye dönüş aldık. Final haftamdayım ve gerçekten o kadar kopuyor ki kullanamıyoruz interneti resmen. Modem eskisine göre 2 kat fec ve crc hatası almaya başladı artık modemin de bozulduğunu düşünmeye başladım. 15 günün ardından TurkNet tekrar modemimle alakalı arıza olduğunu söyledi ve yine kurulum yaptım. Modem hat değerlerini canlı olarak izliyorum SNR 8 iken bir anda 3 e düşüyor 10 saniye sonra 16 ya çıkıyor yani o kadar dengesiz ki. Gece bir anda hızım 70mbite çıkıp dakikalar sonra bir kesintiyle tekrar 30mbitlere düşüyor. Elimde başka modem olmadığı için deneyemiyorum fakat ev telefonum da çalışmıyor ve gelen destek ekibi bizim tarafımızda hiçbir sorun olmadığını doğruladı. Artık şu sorun çözülürse gerçekten çok mutlu olacağım 15. gündeyim ve gerçekten Türknetin internet politikalarına saygı duyduğum için sabrediyorum.

Hat değerlerim bir anda böyle iken:


Bir kaç dakika sonra böyle oluyor:

Ve burada görünmüyor fakat modemde milyonlara ulaşan FEC ve binlerce CRC hatası oluyor.
Eve gelen destek ekibinin raporu: (raporun alınma tarihi 24 Haziran)

Ve ardından Türk Telekomun yaptığı dönüş:


Hep aynı hep aynı. Şirket politikası vesaire değil. Çalışan ile alakalı. Aslında çalışanı denetlemediği için de TurkNet ile de alakalı.Millette sorunlar çoğaldı da çözümler pek nadiren.

1 Beğeni

Konuya güncelleme:TurkNet modemde arıza olduğunu söyleyip başka modem ile deneme yapmamı istedi. 2 gün önce Türk Telekom kaynaklı genel bir olduğunu söylediler ve yaklaşık 5 6 saatlik bir kesinti oldu. O kesintiden sonra internetim düzeldi. 15 gündür devam eden ve modem kaynaklı olduğunu söyledikleri arıza TT kaynaklı bir sorunmuş. Neyse ki çözüldü fakat süreç biraz uzun sürdü.

1 senedir forumda takılıyorum konuya kimse dönüş yapmadı o da biraz üzdü :confused: