Arıza kaydı

Ayın 12 sinde TTNet altyapı çalışması sonucu sabah saatlerinde internet bağlantısı kesildi fakat akşam saatlerinde komşularım dahil olmak üzere sokaktaki diğer kullanıcıların bağlantıları sağlandı arıza kaydı açtığımda TTNet in ayın 15 i kadar arıza kaydı açtığını bundan dolayı bağlantım olmadığı söylendi kendi imkânların ile TTNet arıza ekibine ulaştım ekibin söylediği saha dolabında boş port olmadığı yıllardır kullandığım halde nasıl olurda boş port olmaz bu konu ile ivedi şekilde ilgilenmesini talep ediyorum abone numaram:1380203

Türk Telekom hiç gizlemeden diğer servis sağlayıcıların müşterilerine her fırsatta zorluk çıkartıyor. Eskiden bir TurkNet abonesinin ankastre dolabındaki kablosunu çakmak işten çıkartılma sebebiydi.

Öyle tahmin ediyorum ki interneti gelenler Turk Telekom müşterileridir. Eğer öyle bir durum varsa TürkTelekom’a başvur internet al ve TurkNet’e taşı.

Niye Turk Telekom a basvursun? Direkt olarak gidecek savcılığa suç duyurusunda bulunacak. Bak nasıl port oluyor.

Öyle bir çözüm varsa o da olabilir tabi. Gerçi savcılıkta nihayetinde port olup olmadığını TT’ye soracak. İlginç bir süreç. :thinking:

Yeni başvuru yapmıyor. Zaten bir portu vardı bu arkadaşın. Almış olduğu bir hizmeti sonra vermemek bir suçtur. En azından göz korkutmak gerek

Ekip hiç olmuycak demiyor ilave kart takmak gerekliymiş TurkNet bu konularda pasif kalıyor gibi veya TTNet sallamiyor ne olursa olsun TurkNet kullanıcısı için gerekli tüm birimler ile iletişime geçip durumu çözmesi gerekiyor cumartesi den beri söylüyorum bana arıza var deniliyor internetti gelen kullanicalar ise TTNet haricî kullanıcılarda mevcut

TurkNet 'te tekrar yazdım bu gün ama hâlâ cevap veren yok böyle giderse aboneliğimi iptal ettiricem.

TurkNet cevap bile vermiyor sabahtan beri btk üzerinden şikayette bulundum hem TurkNet hem TTNet i

Geçmiş olsun klasik TT vakası… TT İl müdürlüğüne gidip arızan giderilene kadar baskı yapmadığın sürece verdikleri tarihi beklemen gerekiyor. Fakat verdikleri tarih geldiğinde sana yeni bir tarih verecekler ve günlerce uğraşacaksın. Gittiğinde sana TurkNet ortak çalışma talebinde bulunmadı gibi bir bahane üretecekler sendeki arıza numarasını ve TT’nin verdiği tarihi gösterince aa durun siz bu kişiye aktarayım diyecekler biraz uğaşmanız veya beklemeniz gerekiyor. Beklemeniz gereken süre ise hiç kısa değil bölgenizden geçerken dur şu arızayıda düzelteyim diyen iyi niyetli bir TT çalışanına denk gelmezseniz işiniz biraz yaş bekleyerek çözülmüyor maalesef. Umarım bu dediklerimi yaşamadan arızan kısa sürede çözülür.

İşte burda bizim değil TurkNet in konu üzerine baskı kurması gerekiyor genel merkezlerine kadar ama sağolsunlar daha sabah ki arıza kaydına bile cevap vermediler TTNet bildirildiği ne bile şüpheliyim BTK ya şikayet ettim bende yokmu forumda yetkili bir arkadaş ilgilensin.

TurkNet arızayı onlara iletiyor, ortak çalışma talebinde bulunuyor fakat TT süreci bir şekilde uzatıyor. TurkNet online işlemlere girdiğinde bildirimler kısmında gördüğün no ve tarih TT tarafından aktarılıyor. Sürekli olarak görüşme sağlanıyor ve arıza talebi TT tarafına iletiliyor ama malum TT bir kaç bahane uydurup süreci uzatabiliyor.

Btk kayıtlarının ortalama çözüm süresi 10 gündür destek kayıtlarının ise ortalama 36 saattir. Kaydınıza büyük ihtimalle cevap verilmiştir bu geçen süre içerisinde. TT ye iletilen iş emri (gerekiyor ise) numarasını destek kaydınıza yazıp müşteri temsilcisinden talep edebilirsiniz.

Siz yapa üzerinden mi hizmet alıyordunuz?

Yok hayır yapada değilim

Size özel mesaj üzerinden dönüş yaptım.