Arıza kaydı talep sorunu

Hatayda türktelekom altyapısı genel arızaları tarihleri surekli ertelediginden TurkNet üzerinden arıza kaydı olusturamiyorum.evime gelen altyapıda hasar mevcut .

Selamlar @Ahmetali, hattınız dondurulmuş durumda. Hem dondurulduğu için hem de genel arıza mevcut olduğu için arıza kaydı oluşturulamıyor. Genel arıza süreçleri yerel sağlayıcı kontrolünde. Yerel sağlayıcı bölge müdürlüğünü ziyaret ederek arızanız hakkında bilgi alabilirsiniz.

Bölge müdürlüğü yıkılmamış ise Ziyaret edip bilgi alabilir. Hatay in genelinde ki bu altyapı sorunu uzun bir süre devam edecek gibi görünüyor :frowning:

TurkNet arıza kaydı bırakmadığı için tt ekipleri arızaya bakamiyorlarmıs.Bugün kendi çabamla ekiple konustum yarın gelip kontrol etmeye calışacaklar