Arıza Kaydı Sorunu

8 ocak cuma günü türknete geçişimi sağladım ve herhangi bir bağlanma sorunu yaşamadım. Sadece abone olmadan önce müşteri hizmetleri hemen vdsl geçişimin olacağını söyledi lakin abone olduktan sonra boş port bulunmadığını söylediler ben de en azından adsl ile 0,5-3 arası almayayım, sorun varsa çözülsün ve hız artsın diye arıza kaydı oluşturmak gibi bir hata yaptım. 9 ocaktan beri internet yok, gelen türk telekom mesajları birbiriyle çelişiyodu bu süreç boyunca. Dün en son sorun sizden kaynaklı diye mesaj geldi, dedim tamam sorunun kendisi benim yeter ki interneti geri bağlayın 3mbps falan idare ettik 5 sene boyunca herhangi bi arıza da yaşamadım, şimdi bi de online derslerin olduğu vakitte kesilen internet yüzünden mağdur duruma düştük. türknet ise günde bir iki kere cevap veriyor sanki yeni flörtüm gibi, sözde türktelekoma bilgi verilmiş arayacaklarmış ama sabahtan beri çalmadı telefon. Ben şimdi farklı bi firmaya abone olsam bu sorun devam eder mi diye korkuyorum sizce sorunumun daha hızlı çözülmesi için ne yapmalıyım?

Sorunu sizde buldularsa öncelikle iç tesisatınızı ve modeminizi kontrol ettirin. İç tesisatta ve modemde bir problem göremezseniz yerinde destek talep etmenizi öneririm. Gelen ekip sorunu sizden kaynaklı bulursa 108 TL ücret yansır ancak sorun Türk Telekom kaynaklı ise ücret alınmaz ve çözüm için tekrar iletilir. VDSL konusunda ise şöyle bir durum var, geçiş yapmadan önce boş port varsa geçiş yapana kadar başkasına tahsis edilebiliyor maalesef. Boş port açılınca VDSL geçişiniz yapılır.

kardeişm öncelikle ekip çağırmanı tavsiye etmiyorum. yani çağırmak için kriter şu olmalı; daha önce türknet dışında bir iss’den aldığında sorun yaşamamışsan 5 yıl da geçse yaşamazsın. tesisat aynı tesisattır. eğer oynama vs yapmadıysan. türknetin ve tt’nin klasik kılıf bulma numaraları. birbirlerine yardımcı olmaktansa birbirilerine sorunu atıp en son yılan kullanıcıya atıyor topu. bence öncelikli kriterin bu olsun. Ve tt ile görüş alt yapı ve alacağın maks. hızı sor. uygun paket ve fiyat var ise en stabil ve sorunsuzu o verir. diğer iss’lerden de gibirnetten alt yapı sorgu yap. onu da deneyebilirsin. eğer uygun hız ve alt yapı var ise. 10 sene sorun yaşanmayan yeğenimi tt aboneliğini sonlandırıp türknete geçtik. 1 ayda 3 gün kullanamadı interneti. her gün deli mesajlar, yani uzadı da uzadı. fakat bir türlü çözülemedi. sonra tt’ye geçti tekrar. şu an sıfır sıkıntı. bi kere bile kopmadı. e hani bizden kaynaklıydı e hani ankastre e hani kablo. bu tecrübe ettiğim bir konudur. ona göre yol izle derim.

eğer ki tesisatta sorun yoksa türk telekoma tekrar iletilir zaten ücretsiz şekilde. neden çağırmasın?

5 yıllık tesisat arızalanmaz diye bir şey yok. 1 yıllık hatta 1 aylık tesisat bile arızalanabilir. Bundan emin olamazsınız.

Birincisi; eğer dediğim gibi bir durumu var ise çağırması ve ekibin gelmesi gitmesi iletmesi vs Türknette günler sürecek bir şey yani vakit kaybı.

İkincisi; burası dahil türknet twitter ve donanımhaber falan geziyorsanız aynı şeyleri tecrübe edenleri göreceksinizdir.

Bu arıza sorunlarının sonunda tesisat olan 100 kişide 1 kişi ancak vardır varsa. O 1 kişi de kendisi mi onu anlamanın en iyi yolu da iss değiştirmeden önceki durumu. Tesisattan kasıt bina içiyse ki ben öyle düşünüp yazıyorum; arızalanmazzz… müdahale edilmediği sürece arızalanmaz. ha kalitelidir değildir bilemem. O yüzden örnek de verdim. 10 sene sorun olmayan iç tesisata Türknet sorun var dedi. Fakat sıfır tesisat iyileştirmesiyle TT’de sıfır sorun yaşadı. Çünkü biliyorduk TT’den geçmeden sorun yoktu. :slight_smile: Tercih arkadaşın. Vakti var ve heyecan seviyorsa deneyebilir. Bu arada bunları Türknet kullanan biri olarak yazıyorum. Yanlış anlaşılmasın.

“Sadece abone olmadan önce müşteri hizmetleri hemen vdsl geçişimin olacağını söyledi lakin abone olduktan sonra boş port bulunmadığını söylediler.” Bu kısmın aynısını arkadaşım da yaşamıştı tt mailleri ile 5 haftalık sorunu 1 günde çözdü. Ayrıca adsl de 3 mb’e kadar alıyorsanız arkadaşların dediği gibi iç tesisatınızı bi kontrol ettirin.

Buradan şunu anlıyoruz yeğeninizin bölgesine bakan telekom saha ekipleri aldıkları maaşı hak etmiyorlar.

kesinlikle. zaten tt’de bunu hak eden bir elin parmağını geçmez. müdürlüğe bi kere işim düştü gittim sanki adam ceo’su. pozisyonum gereği olayı uzatmadım ama her şeyi hakedebilirdi. ülkede empati yeteneği sıfır. işin hakkını verecek kişiler işi yapan kişiler değil. sorunun temeli bu aslında. keşke kimse sorun yaşamasa. verdiği paranın karşılığı hizemtini alsa. Türk genci bunları haketmiyor. inşallah sorunu arkadaşın bir an önce düzelir ve kullanım sağlar.

1 Beğeni