Arıza kaydı açamıyorum

Merhaba, dün akşamdan beri internetim yok bölgeye bakan Türk Telekom ekibini aradım arıza kaydı açın geleyim diyor böyle gelemiyorum dedi. Arıza kaydı açmak istediğimde üstteki yazı yüzünden açamıyorum müşteri hizmetlerinede ulaşamıyorum.

@EFG

Arıza var bekleyin. O tarih geçtikten sonra kesinti devam ederse arıza kaydı açarsınız.

Şuan kayıt açmanın anlamı yok

Dün akşamdan beri süre uzayıp duruyor böyle kalırsa geçeceği yok

Merhaba @iOktay, muhtemelen bulunduğunuz bölgede yaşanılan bir genel arıza durumu söz konusu… Bu sebeple sistemlerimiz kayıt açmanıza izin vermiyor. Umarım arıza durumu kısa süre içerisinde çözümlenir ve stabil bir şekilde hizmetimizi kullanmaya devam edebilirsiniz.

Eğer süreç size verilen tarihlerin dışına çıkarsa bana mesaj üzerinden ulaşın. Ben size bu süreçte yardımcı olmaya çalışayım.

Süreç 15.56 gibi bitecekti en son gördüğümde ama akşam 7’ye geçmiş arıza kaydı açmak istiyorum artık uzayacak yoksa

TurkNet e arıza kaydı açsanız bile TurkNet durumu TT ye ilettiğinde yine bu kırmızı fon üzerinde yazan bir genel arıza bilgisi TurkNet e iletilecek ve TurkNet de size bunu iletecek. Telekom saha görevlisi genel arıza yaşandığını bilmiyor olabilir

1 Beğeni

Merhaba @iOktay, genel arızanız için TT tarafından belirlenen süre 20.05.2022’e kadardır :frowning: Çözüm sürenizi daha erkene çekebilmek için çalışmalarımız net uzman arkadaşlarım tarafından yapılıyor. Gelişme olması durumunda 52676113 numaralı destek kaydı üzerinden sizi bilgilendireceğiz.

1 Beğeni