Merhaba
Durumu kisaca ozetliyeyim. 2 gundur TurkNet tarafindan hizmet alamamaktayim. telekom altyapisi kaynakli genel ariza oldugu belirtilmekte fakat herhangi bir genel ariza yok santralde veya hatta cunku aynı apartmandaki ayni altyapiyi kullanan komsularimda sorun yok. Cagri merkezinizdeki arkadaslara tek tek bunu izah ettim port arizasi oldugunu. Telekoma bildirdiklerini soylediler kendi yetkileri olmadigini belirttiler. Bunun hakkinda eger bildirim yapildi ise telekom tarafindan açılan ariza kayit numarasini istedim. Basta verilmek istenmedi fakat ozellikle talep ettigimde daha ben telefonda iken yeni kayıt oluşturuldu.Yani daha öncesinde herhangi bir kayıt olusturulmamis.
Arizamin ekipleriniz tarafindan acilen giderilmesini rica ediyorum. 2 gundur sizden hizmet alamıyorum. Kendim bir IT calisani olarak calismaktayim ve bu durum cidden vahim. Mudurunuzle ayni sekilde calistigim sirket dolayisi ile irtibatim mevcut fakat bu basit durumu bu kadar buyutmek istemiyorum.
Suan aboneligimi iptal edip başka bir saglayiciya gectigimde zaten ertesi gun internetime kavusacagim.
Konu hakkinda desteginizi rica ederim aksi halde aboneligimi iptal edip THH basvurusunda bulunacagimi bildirmek isterim