Türk Telekom saha ekibi aradı, binaya gelen hızda sorun yok dedi ama dairene kadar olan kabloyu falan ücretle kontrol eder yaparım istersen diyor ama sorun benden kaynaklanmıyor. Kopma arızası sonrası hız düşüyor, kopma arızasının telekom kaynaklı olduğu kabul ediliyor ama hız düşüşü senden kaynaklanıyordur diyor. Kopmadan sonra hız düştüyse mantıken hız düşüşü de türk telekomdan kaynaklanması lazım. Adamla anlaşamadık, tekrar kontrol gerçekleştirmedi, kendi operatörünle görüş dedi gitti. Bir de yabancı firmalar(yani TurkNet) hep böyle sorunlu falan dedi, türkneti biraz kötüledi, bu dediğini hiç etik bulmadım ama bakalım TurkNet ne diyecek
Bu arada yeni hızım: 36 mbps ye kadar düştü.
Adama gelmişken portu değiştir dedim değiştirmedi.