Ankastre kutusu yardım

Modemden ankastre’ye giden kabloları söktüm port boş şu anda. Ev telefonunu arayınca çalıyor. Benim bildiğim port boş olunca çalmaması gerekiyor doğru değil mi?

Doğru değil çalması normal

Peki sadece bana ait olan yerde mi internet var? 10 tane falan port var. sadece 1 tanesi dolu. Herhangi birine bağlasam fark eder mi yoksa illa benimkine mi takmam gerekiyor?

Hepsinde olmaz. TT tarafından gelen port dediğiniz bağlantı noktaları sizin daireye giden bağlantı noktalarına köprü yapılmıştır. Sizin sadece kendi noktanıza bağlantı yapmanız gerekiyor

Hocam sanırım bizim o port bozulmuş nasıl hallolacak?

DSL ışığı yanmıyor ise o başlıktan bir destek kaydı açın TurkNet Online İşlem Merkezi den

1 Beğeni

Turk.net’in saha ekipleri 45 gündür gelmiyor, gelirlerse inşalllah hallolacak heralde, 99 tl alıyorlarmış daha fazla vermeye de razıyım da gelmiyor

45 gündür ekip gelmiyormuş @HKN

1 Beğeni

Abone en son TurkNet tabanlı bir ip ile foruma girmiş sorunu çözülmüş sanırım ?

1 Beğeni

Hız kaybı var hocam, 35 gelmesi gerekiyor bazen 3 geliyor bazen 9 bazen komple kesiliyor. ilk 2 ay herşey süperdi sonradan böyle oldu

Yerinde destek gelip kontrol etti mi ?

Saha ekibi dedikleri yerinde destek ise hayır gelmediler. Geleceklerini de zannetmiyorum pek. karantina sonrası aboneliği iptal edeceğim. Sürekli destek kaydını açıyorum. Sorun tespitini bile kendim yaptım.

1 Beğeni

Hayır saha ekibi Telekom un personeli, yerinde destek ekibi ise TurkNet in ilinizde anlaşmalı olduğu ekip. Dairenin içine kadar gelip kontrolü yapar eğer altyapı yada TurkNet kaynaklı bir sorun varsa ücret ödemezsiniz. Sorun iç tesisat ise ekibin ücreti 99 TL