Ankastre kutusu hk soru

selamlar. bugün itibariyle TurkNet’e geçiş yaptım lakin altyapımı türk telekom karşılıyor. internet paketim yaklaşık 2 yıldır 100 mbps’lik paket ve ben sadece 1 hafta kadar 100 mbps kullanabildim. altyapım maksimum 90’a kadar destekliyor bunda sıkıntı yok anlıyorum ama bana verilen hız 73’ü yukarı geçmiyor. haziran 24’de altyapı çalışması yapılmıştı ve internetim kesilip geldiğinde 3 gün hızımı maksimumda (90 mbps) kullandım.

TurkNet’e geçiş yaptığımda da yine bu hızlara ulaşabileceğimi hayal etmiştim fakat yine hayal ettiğim gibi olmadı. hızımı 90’a sabitliyorlar bana ulaşan yine 73 oluyor. merak ettim ve binadaki ankastre kutusuna baktım. içerisinde splitter ile bağlantı mevcut. burada splitter olabiliyor mu merak ettiğim konu bu. çünkü splitter kabloları eğer yanlış anlamadıysam benim daireme ait yerlere gidiyor. net ve öz şekilde soruma gelecek olursak da ankastre kutusunun içinde splitter olması mantıklı bir durum mu?

Merhabalar, müşteri numaranızı profilinize ekleyebilir misiniz?

ekledim. dün TurkNet müşteri hizmetleriyle de görüştüm ekip yönlendirmek istediler fakat yaklaşık 10 gün evde olmayacağım için ertelemek durumunda kaldık. iç tesisatımı kontrol ettirmiştim zaten yaklaşık 1.5-2 ay önce. sadece binamdaki ankastre kutusu ve santralde bir kontrol yapılması gerektiğini düşünüyorum. bu şekilde bir talepte bulunmuştum lakin mümkün değilmiş galiba…

Teşekkür ederim, evet doğrudur. Dilerseniz döndüğünüzde tekrardan iletişime geçin yardımcı olalım :pray: