26.06.2022 saat 23:00 da aniden internetim gitti. Arıza talebi oluşturdum. 27.06. Sabah saat 9 civarı 2 arkadaş gelip iç tesisatı kontrol etti ve sorun alt yapıda bildireceğiz, diyerek gittiler. Ama hala internetsizim, yıllardır kullandığım turnetten memnunum ve birçok kişiye tavsiye ettim. Bu uzun zamanlı kesinti malasef iyi olmadı. Bu konuda başka yapabileceğim birşey varmı. Lütfen yardımcı olun
Merhaba dsl ışığınız sabit yanıyor mu
Merhaba, @Sinan34 Modemde hiç bir ışık yanıyor mu ? Destek numarasını mesaj olarak alabilir miyim ?
Ayrıca destek numarassı
53733337
Fiber kabloda sorun olduğu anlaşılıyor.
Sanırım binaya gelen kabloda çünkü gelen arkadaşlar binaya sinyal gelmediğini söyledi. Ayrıca başka bir komşumun daha internetinin aynı zamanda kesildiğini öğrendim. Tahmini süre nedir?
Daha yeni ilettiğim için sabah bilgi verirler.
Teşekkür ederim.
Merhaba, arızanızın çözümü için kaydınız bir üst birime aktarıldı. Ben de takibini sağlıyorum
Genelde sabit kırmızı ışık duruyorsa modem yandı anlamına gelmez mi
Merhaba Alperen bey konu ile ilgili bir geri dönüş veya zaman bilgisi verildimi?
Güncelleme son durumla ilgili telekom kablomuzu değiştirdi. Her 2 bloğun lablosunu(siyah) kablo turuncu ile değiştirdi. Eski kabloyu fare kemirmiş. Kutulardan bağlantı için beklemedeyiz.
Merhabalar, arka planda takibini sağlıyorum