Altyapımı sorguladığımda 47 mbps, aldığım 17 mbps

Dün işlemler bitti ve bugün uyandığımda müşteri hizmetleri ile konuşup internetimi modemimden TurkNet 'e geçirdim. Geçirdiğim an yaptığım test ve sonrasında yarım saat-bir saat aralıklarla yaptığım testlerin hepsinde aldığım download hızı 16-17 mbps görünüyor. Evde 2 internet var (biri alt katta diğeri üst katta odamda ve sadece odamdaki TurkNet) ve odamdaki interneti kablolu kullanıyorum PC’m için buna rağmen gördüğüm en yüksek hız 17 mbps. Modemim vmg3312-b10b (TP-Link VR2100 siparişi verdim onu bekliyorum) ve Ethernet kablosu olarak Ugreen CAT7 kullanıyorum.

Merhaba geçiş yaptığınız operatörde ADSL’mi kullanıyordunuz?

Merhabalar, bizlerle hat değerlerinizi paylaşma şansınız var mı? Modeminizin arayüzünde bulunan hat değerleriniz sayesinde sizi daha iyi yönlendirebiliriz.

Değerleriniz kötüyse modem değiştirmek sorunu çözmeye bilir.

Özür dilerim ama o ilk internetti ve direkt babam halletiği için VDSL mi ADSL mi emin değilim. 4-5 yıl önce taşındığımızda paketimiz 50 mbps idi ve test yaptığım zaman 40ları gördüğümü hatırlıyorum. O yüzden muhtemelen ADSL değildi.

   VDSL Port Details       Upstream         Downstream
           Line Rate:      7.239 Mbps       19.055 Mbps
Actual Net Data Rate:      7.217 Mbps       19.000 Mbps
      Trellis Coding:         ON                ON
          SNR Margin:        8.0 dB            8.3 dB
        Actual Delay:          0 ms              0 ms
      Transmit Power:        7.5 dBm          13.8 dBm
       Receive Power:       -9.2 dBm           0.8 dBm
          Actual INP:        0.0 symbols       0.0 symbols
   Total Attenuation:       16.6 dB           13.0 dB

Attainable Net Data Rate: 7.181 Mbps 19.296 Mbps

1 Beğeni

Bu postu okuduğum için modemimde sorun olabileceğini düşünmüştüm. Sorgulama yaptığım zaten Turknetin sitesinde de burada da daha yüksek gösteriyor:
Screenshot_1

Selamlar @DenizAycicek, foruma hoş geldiniz :raised_hand: Kontrol sağladığımda hizmetinizin 47 mbps olarak tanımlı olduğunu görüyorum. Teknik olarak herhangi bir kısıtlama mevcut değil. Modem değişimi yaptıktan sonra iç tesisatınızda bir problem olmadığını düşünüyorsanız Online İşlemler - TurkNet & 0 850 288 80 80 üzerinden destek kaydı oluşturmanızı rica edeceğim. Hat değerlerinizi @moderators + @tnetwork ve değerli üyelerimiz yorumlayacaktır :handshake:

1 Beğeni