Altyapım 94mbps destekliyor fakat 40 alıyorum?

Kurulum bugün yapıldı, modem kurulumunu da yaptım fakat 94 yerine 40 alıyorum. Müşteri hizmetleri de 94 alırsınız diyordu. Hadi 80-85 alsam neyse fakat 40, 94’e göre düşük bi rakam değil mi? Ne yapmam lazım?

Modem hat değerlerini eklermisiniz?

Öncelikle Modem hat değerlerinizi gönderebilir misiniz ?
Modem hat değerleriyle beraber destek kaydınızda arıza teknik bilgiler tarzında bir bilgi olmalı onu da iletebilirseniz yardımcı olacağız.
Test yaparken kablolu mu test yapıyorsunuz ?
Wifi 2.4 GHz üzerinden mi test ediyorsunuz ?

Modemimin markası HG658c V2, hat değerlerine nasıl bakabilirim?

Edit: Öğrendim attım.

Herhangi bir ek splitter vb var mı ?

İnternet kablosuz, WiFi’yi 2.4 GHz ile test ediyorum çünkü 5 GHz’ye almayı bilmiyorum.

Modem kutusunun içinde vardı ama kullanmıyorum.

Modeminiz 5 GHz desteklemiyor ama desteklemese bile aldığınız hız 47538 kbit/s olduğu için 40 mbps almanız normaldir.

Yani ben 85+ mbps alamayacak mıyım? Müşteri hizmetleri alabileceğimi söylemişti.

Buradan sorgulayabilir misiniz ? Eğer telefondan bakıyorsanız masaüstü görünümden açın.

Hattınızda ek splitter veya eskimiş cat 5 kablo filansa hızınız düşük olabilir. En iyi ölçme yolu ankastre kutunuzdaki devreye kabloyu direk modeme takıp ölçmek. Eğer kendiniz bilmiyorsanız bir elektrikçi yardımıyla veya TurkNet’in göndermiş olduğu ekiple bunu test edebilirsiniz. Ankastre’den ölçüm yapılması gerekiyor.

resim_2021-10-19_111700

Bir de buradan sorgulayın.

Önceden sorguladığımda 94 MBPS VDSL2 yazıyordu, şaka falan mı bu?

resim_2021-10-19_111827

Burada da 17 yazıyor.

VDSL 50 metre olarak görünüyor yani almanız gereken hız 100 mbps olmalıdır. Sizin yapmanız gereken modemi ankastre kutusundan kabloyla bağlayıp dsl bilgilerinizi bize iletmeniz eğer bu konuları bilmiyorsanız lütfen bir elektrikçi yardımıyla veya TurkNet TurkNet Online İşlem Merkezi destek kaydından teknik ekip isteyebilirsiniz. Sanırsam ilk ayınız değil. Eğer kablonuzda bir sorun yoksa herhangi bir ücret alınmaması gerek. Eğer kablonuzda sorun varsa belirli bir ücret ödemeniz ve kablonuzu sıfırdan çektirmeniz gerekiyor. VDSL porta bağlı olduğunuz için Bölgede VDSL port kalmamış olabilir.
Özelden bulunduğunuz bölgeyi mesaj atabilir misiniz ?

Altyapı önceden 94 destekliyor diye gözüküyor 40 alıyorum birde tekrar sorguladığımda 17 gözüküyor. Şaka gibi.

1 Beğeni

DSL bilgilerini yukarıda atmıştım ama?

1 Beğeni

Ankastreden ölçtüğünüz DSL bilgilerini atmanız gerekiyor yani ankastre kutunuzdan ölçüm istedim. Ankastre kutusu dediğimde binanızın aşağısındaki bir internet kutusu.