Altyapı Sorunu ?

Merhaba
Bulunduğum apartmanda yaklaşık 4 yıldır kalıyorum ve 100mbps türktelekom internet kullanıyorum
Kaç yıldır çok rahat bir şekilde bu hızlara erişebilip sorun yaşamıyorken birkaç aydır sık sık kopmalar yaşamaya başladım. Müşteri hizmetlerini aradığımda bana altyapının 100mbps desteklemediğini söyleyip 50 ye indirmemi teklif ettiler ve her aradığımda bunu söyleyip duruyorlar durumu izah etmeme rağmen. fakat bunca zamandır dediğim gibi 100mbps in tamamına çok rahat erişebiliyordum. Burda müşteri hizmetleri mi bilgisiz veya başka bir sorun mu var çözemedim. Modem arayüz fotoğrafı da bu şekilde. Bilgisi olup yardımcı olabilecek varsa sevinirim. Türktelekomdan kaynaklı bir sıkıntıysa TurkNet 'e geçebilirim belki

Telekomun çözmesi gereken bir problem bu. TurkNet e veya başka bir sağlayıcıya geçseniz bile aynı problemi yaşayacaksınız. Tekrar bir kayıt açın altyapı sorgusunda çıkan hızı alamdığınızı belirtin düzeltilmesini talep edin. Zamanla bölgede yoğunluk artmış olabilir, dolabın kapasitesi düşmüş olabilir bu nedenle hız aşağıya çekilmiş olabilir. Dediğim gibi bunu telekom un çözmesi gerekiyor.

Crosstalk çözülebilecek bir sorun değil, fiber altyapı taleplerinde bulunun.

1 Beğeni