Altyapı sorgulamalarında altyapım yok gözüküyor

3.havalimanına 10 dk mesafede oturuyorum ve hala 16mbs adsl internet kullanıyorum yaklaşık 7 aydır VDSL e geçmeye çalışıyorum ama sürekli port yok denilip duruyor 3 tane öğrenci var evde hepsi aynı anda canlı derse giriyor ve upload kaldırmadığı için hat çöküyor internet donuyor Altyapı sorgulaması yaptığımda altyapım olmadığı gözüküyor başka issye geçmek istemiyorum ama buna mecbur bırakılıyorum neredeyse 10 senelik müşterinizim ya altyapımın sorgulandığında gözükmeme sorununu çözün yada VDSL tarifesine geçirin beni lütfen yardımcı olun

Sorgulama sonucunun ekran görüntüsünü atabilir misiniz?

buyrun

Türk telekomu arayıp veya telekom müdürlüğünüzden bilgi alabilirsiniz. Telekom müdürlüğüne gitmenizi tavsiye ederim kesin bilgi için.

1 Beğeni

ama TurkNet müşterisiyim ve bu durumu türknetin çözmesi gerekmiyor mu vdsl porta geçirseler derdim kalmayacak

VDSL port yok deniliyorsa yine telekom müdürlüğüne dilekçe vererek port talebinde bulunabilirsiniz. Bildiğim kadarıyla türknetin port hakkında yapabileceği bir şey yok sadece müşteri talep ederse telekoma bildiriyor uygunsa (port varsa) geçiş sağlanıyor.

3 Beğeni

Bağlı olduğun santrale git durumunu anlat yardımcı okurlar diye tahmin ediyorum.

2 Beğeni

Hiç sanmıyorum yardımcı olacaklarını ama denemekte fayda var