Altyapı sorgulama ne kadar doğru?

Merhaba, binamda önce Turktelekom fiber kullandım, ve şimdi Superonline fiber hat kullanıyorum. sözleşme bitişi yaklaştı, TurkNet altyapı sorgulama yaptığımda altyapı bulunmamaktadır diyor. TT altyapısını kullanmıyormusunuz? neden göstermiyor acaba?

Selamlar @ADNAN4141, yerel sağlayıcı altyapısı üzerinden hizmet veriyoruz. Port ile alakalı bir sorun yaşanmış olabilir. Farklı bir sağlayıcı altyapı sorgulama aracı üzerinde de benzer sorun yaşanıyor mu? Yerel sağlayıcı bölge müdürlüğü ile iletişime geçerek durum hakkında bilgi alabilirsiniz.

Birkaç değişik sitede taramayı tekrarladım, superonline ve bildiğim kadarıyla onun altyapısını kullanan millenicom sitelerinde altyapı var gösteriyor. Turktelekom altyapısı kullananlarda daha doğrusu bilgiyi oradan çekenlerde ise altyapı yoktur diyor. Sonuç olarak var ve size başvuru yaptığımda problem yaşar mıyım?

Yerel sağlayıcı ile iletişime geçip port konusunu netleştirmeniz daha sağlıklı olacaktır. Yerel sağlayıcı fiber altyapısı üzerinden hizmet veriyoruz. Bu konuda sorun yaşamazsınız.

Superonline ın kendi altyapısı mevcut ise bu durumda TurkNet üzerinden hizmet alamazsınız, sadece belirttiğiniz internet servis sağlayıcı ler üzerinden hizmet alabilirsiniz. Göknet altyapı sorgulama sayfası üzerinde görünmüyor ise ortak altyapı yoktur.

Göknette altyapı yok görünüyor. superonline ve turktelekomun ayrı kutuları,hatları mevcut. turktelekom 2 sene, super ise 1 sene kadar evvel bağladılar.ikisini de kullandım. Aklıma takılan şu, turktelekom bu adresi sisteme tanımlamamış gibi bir durum olabilir mi diye düşünüyorum. Israrımı yanlış anlamayın da Turk net i çok övdü arkadaşlarım. Mümkünse buraya geçmek istiyorum.

Evet o ihtimali de var. Bağlı olduğunuz Telekom müdürlüğüne gidip altyapı sorgusunu yaptırabilir adresiniz sistemde görünmüyor ise ekletebilirsiniz. Telekom müdürlüğüne gitmeden komşularınızın devre numarasını almayı unutmayın.

Teşekkürler

Rica ederim :hugs:

1 Beğeni

Türk Telekom altyapı sorgulama sistemini kapatıyor sebebini tam bilmiyorum ama niyet okuyuculuğu yapacak olursam müşteri kazanmak için yapıyor. Bu durumda yapılacak iki şey var. Birincisi dilekçe yazman ama durumu çözme olasılığı düşük ikinci olarak kısa süreli paket varsa bağlatman ya da sözleşmeli 1 yıllık bağlatarak TurkNet’e geçmen. Kısa süreli aylık paket varsa süre bitiminde yoksa 1 yıllık bağlatıp bir ay sonunda TurkNet’e geçebilirsin. Sözleşmeden cayma bedeli bildiğim kadarıyla kullandığın ayın indirimsiz fiyatını ödeyip sözleşmeyi feshediyorsun.

Ben 1 ay yaşadığım yere 1 aylık bağlatmıştım taahhütsüz, kurulum ücretleri falan biraz tuzlu geliyor ama olsun

Bazı durumlarda yerleşik operatör kaynaklı (TT) envanter vb. durumda sorun olabiliyor. Örneğin bakım çalışması sırasında altyapı var durumundan altyapı yok a çekilen envanterler unutulabiliyor.
Bu gibi durumlarda bize adresinizi paylaşırsanız yerleşik operatöre sordurabiliyoruz.

Özelden yazdım. Şimdi bir de yetmezmiş gibi evin önündeki direkler arasında kablo kopmuş. Abone de olmayınca ulaşamadım biryere.