Altyapı Maksimum Alabileceğim Hız Düştü

Merhabalar iyi akşamlar. 1 buçuk aydır, düşük internet hızı ile beraberim. Normalde, altyapımın desteklediği hız 53 mbit olarak gösteriyordu, altyapı sorgulamalarında. Ben de bu yüzden, 50 mbit lik Türk telekom’dan bir paket kullanıyorum. 1 buçuk ay önce durduk yere altyapıma göre alabileceğim maksimum hız düştü. Modem değerlerine zaten baktığımda anlaşılıyor. Hızın düşmesine rağmen, altyapı sorgulamalarında ise hala aynı değer karşıma çıkıyor. pkts oranının biraz fazla olması sebebiyle ilk önce asıl sorunun ev içi tesisat olduğunu düşündüm ama, bina içi kutudan kendim sıfır kablolama yaptım ve test ettim, sonuç aynı. Türk Telekom’u arayıp durumu anlatmama rağmen hızımda sorun olmadığını söylüyorlar. Bu arada şuan aldığım hız 34 mbit. Upload değeri hiç değişmedi, hep aynı. Acaba sorun nedir bir fikriniz var mı?

Crosstalk elektronik haberleşmede olan bir durum.
Çözüm: Fiber altyapı talebi

çözüm olarak onu söylüyorsunda talepleri’de çok sallamıyorlar, hiç kale almıyorlar müşterileri ben BTK ya bile yazdım fiber alt yapı talebi için ama ona bile geçiştirici umarsız bir yanıt vermişler. Gerçekten neden böyle umarsız hiçbir konuyu ciddiye almayan müşterilere önem vermeyen millet ve ülke olduk?

maalesef bulunduğum bölgede fiber altyapı yok. konuyu türk telekom müşteri ekiplerine fazlasıyla anlatmama ağmen durumun normal olduğunu belirtiyorlar.

Sokağınızdaki kablolarda ya da santralde sorun vardır, buna pek bir şey yapamazsınız, Türk Telekom ‘‘35 MBit alıyorsun işte daha ne istiyorsun?’’ diyerek kapatır kaydı.
Apartman olarak imza toplayıp Fiber talep edin derim.

TurkNet VDSL müşterisiyim, altyapımın desteklediği hız 100/20 şu anda alabildiğim, 50/20, muhtemelen aynı santrale bağlı kullanıcı sayısı arttıkça hız düşüyor diye düşünüyorum, çünkü elektrik kesintisi sırasında (oturduğum binada jenaratör var) hız tekrardan 100’e çıktı. Türk Telekom altyapı güçlendirmesini beklemekten başka çare görünmüyor.