Altyapı Arızası

Merhaba
3 gündür sokaktaki diğer TurkNet aboneleriyle birlikte DSL sinyali alamıyoruz. TurkNet Online İşlem Merkezi de yazan sadece VAE altyapısında arıza olduğu. Belirtilen süre doldu ama hala sinyal alamıyoruz. TurkNet tarafından da arızanın sebebini, ne olduğunu vs öğrenemiyoruz. Arızanın sebebinin ne olduğunu ve ne zaman düzeleceğini paylaşabilir misiniz lütfen. Mobil verimiz vs hepsi bitti. Üniversitemizde dersler online yapılıyor ciddi sorun yaşıyoruz devam zorunluluğu olduğundan dolayı.
Abone no: 10****0

İnternetsiz kalmanın çok can sıkıcı olduğunu biliyoruz. Yaşadığınız bu durum için de üzgün olduğumu belirtirim.

VAE altyapısın da sorunlar genelde belirtildiği tarih de sonlanıyor. Fakat arızanın boyutuna göre süre kısalabildiği gibi malasef uzayadabiliyor.

Çoğunlukla bölgede ki genel altyapı da, size gelen altyapının başka bölgelerin de sorunlar oluşmuş olabilir. Santraliniz de bir problem olabilir. İyileştirme çalışmaları olabilir. Saha dolabında ki cihazlar da sorun olmuş olabilir. Bu durumda tek çare beklemek oluyor malasef.

Yine de bu konu için forum yöneticimiz @EFG neler yapabilir bir sorabiliriz. Müsait olduğun da size dönüş sağlayacaktır. Sağlıklı günler dilerim.

Yaklaşık 4 yıldır TurkNet kullanıyorum ilk zamandan beri hattımın desteklediği 82 mb görünüyor ve 75 mb sabitlenmişti iki gün önce TurkNet teknik bilgilerde alabileceğim hat değerleri 42 mb görünüyor diye çağrı açtım hat değerlerinizde tutarsızlık var ttnete arıza bildirimi yapıldı 36 saat içinde müdahale,edilecek mesajı geldi bir iki saat sonra alabileceğim hız modemde 72 mb görünüyor 66 mb sabitlenmiş ttnete soruyorum alabileceğinhız 72 mb diyor önceden alabileceğim hız 82 den 72 neden düşer ttnet port değiştirmiş olabilir mi

1 Beğeni

Merhaba @Ekrem, bana müşteri numaranızı özel mesaj üzerinden bu durumunuzla birlikte iletirseniz size elimden geldiği kadarıyla yardımcı olup destek vermeye çalışabilirim.

Mesajınızı bekliyorum.

Merhaba @aozaslan, bu durumun birden fazla sebebi olabilir. Bu konu hakkında bize destek kaydı açtınız mı?

Evet çağrı açmıştım cevap alabileceğin hız 74 mb verilen hız 66 mb bwnim derdim önceden hattımın alabileceği hız 82 mb üzerinden 75 mb sabitlenmişti demem oki hat değerlerim santralden nasıl 9 mb düşebilir eğer alabileceğim max hız 82 olup 66mb olsa kablo modem donanım diyebilirdim santralde 74 mb düşmüş

Eğer bağlı olduğunuz santral dolabına yeni bir kullanıcı dahil edildiyse, oradaki portlara müdahale edilirken sizin portunuz etkilenmiş olabilir :frowning: Bu durumlar ne yazık ki yaşanabiliyor.

1 Beğeni

Merhaba

Türk Telekom saha ekipleri tarafından Türkiye genelinde her gün gerçekleştirilen iyileştirme çalışmaları sonrasında bazen artı yönde bazen ise eksi yönde durumlar söz konusu olabiliyor. İlerleyen dönemde hız profil bilginiz yeniden artacaktır. Farklı bir sorun yaşarsanız bilgi vermenizi rica ederim. İyi günler dilerim.

Aynen portumuzzu değiştirmişler gibi bans iyileştirme değil kötüleştirme yapmışlar

Bu sabah Destek kaydı oluşturulmuş twitter ekibi tarafından. Kayda istinaden saha ekibi port değişikliği yapıp sorunu çözmüşler. Altyapı arızası olsa da kayıt açabiliyor olmamız daha iyi olur kanaatindeyim. Birkaç gün boşuna beklemiş oldum. Altyapı arızası var göründüğünden kayıt oluşturamadım.

1 Beğeni